Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, June 25, 2009

editing manuskrip,letihnya

Alhamdulillah, finally,semalam,saya habiskan editing dengan seribu satu kepayahan. Kerja sekolah perlu dihabiskan,terutamnya key in markah ke dalam laporan secara 'on line' untuk dicetak dan dihantar kepada boss untuk ditandatangani kertas cetakan(untuk simpanan file murid)Soalan trial perlu disediakan juga,perlu menilai dan semak tajuk-tajuk soalan yang lama tidak muncul dalam SPM dan berdoa kepada ALLAH agar apa yang saya buat (soalan, akan membantu murid saya kelak dalam SPM). Minggu hadapan pulak,perlu ke Alor Setar untuk ke mahkamah... alahai.. berdebuk-debuk rasa jantung.. Sepandai-pandai saya bercakap (almaklumlah juara bahas masa sekolah,sekarang ni pulak cikgiiii la katakan, mana tak pandai bercakap kan,gelabah beruk juga apabila menjejakkan kaki ke pintu mahkamah yang kelihatan gah,besar dan asing sekali.

Sudah berapa malam saya tidak dapat menonton TV sebab mahu habiskan editing cepat.Penat rasa otak membaca 300 muka surat,setiap malam hampir 4 jam mengadap laptop.Waktu siang perlu habiskan kerja seberapa banyak yang mungkin.tidur hanya pada jam 1 pagi, bangun lebih kurang 6 atau lebih sikit.Mengantuk tu ALLAH sahaja yang tahu.Demi minat dan keseronokan diri sendiri, tak pa lah.Ada mengutuk juga suami, soalan saya kepada dia, "bang,bila mahu baca ayang punya manuskrip"
Kata dia, "tunggu dah jadi buku,abang baca satu hari 1 muka"... tergelak saya.. adua,dekat 10 bulan nampaknya baru dia akan berjaya habiskan satu buku saya.Adus! Inilah antara individu yang termasuk dalam bancian bahawa rakyat Malaysia hanya membaca 2 buku sahaja setahun.Bacaan suami saya memang terhad,baca pasal business,fishing,BMW dan musik sahaja.Adus! Saya sendiri, segala jenis buku dan bacaan saya baca.Pasal undang-undang,jurutera,fishing,kereta,memasak dll, saya baca sahaja... kadang tu pasal perniagaan memang tak faham pun juga...ha ha ha..

Mendapatkan ilmu itu wajib, jadi harapnya apa yang dibaca tu, ALLAH akan beri ganjaran.Saya percaya,apa sahaja yang dibaca itu adalah ilmu asal tiada kaitan dengan bahan lucah,gosip dan mengata orang... Objektif saya menulis buku adalah menghasilkan sebuah buku yang 'bukan sekadar cinta biasa'seperti lagu nyanyian penyanyi esukaan saya Dato Siti Nurhaliza(tapi maaf saya tak suka campur cerita tentang hidupnya.. yang saya minat lagunya bukan gosip tentang dia,lagi pun,manalah Dato Siti nak kenal saya pulak.)tetapi 'cinta' yang berprinsip dan adanya ilmu pengetahuan.Insya-Allah.

No comments: