Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, February 10, 2011

alahai..


Jika anda pernah membaca Dimensi Cinta, akan akan lebih sukakan buku kedua saya CSKK, kerana pada saya, DC ada sedikit masam, dan manisnya banyak. CSKK lebih masam, pahit dak cuma akhirnya manis. Kalau anda 'kaki nangis', saya gerenti, anda akan menangis sebanyak tangisan saya, berjuraian airmata ketika menulis manuskripnya. Sebak menjadi Intan Irdina... yg kehilangan bukan sahaja kekasih tetapi kekasihnya dikahwinkan dengan saudara kembarnya sendiri.Tragik! Dan bukan fakta klasik! Mungkin fakta klasik seperti bawang merah yang cuba menyamar menjadi bawang putih, tetapi nyanyiannya tidak menjadi sebaliknya, tiada penyamaran yang nyata... sekadar menyamar menggunakan teknologi! Sangsi, beli dan bacalah sendiri!

Jika anda sudah membaca dan menyukai CSKK, anda akan tidak akan kurang juga menyukai DC... keran keduanya ditulis dengan untaian airmata, deria, rasa, jiwa dan rasa romantika yg sama!


Saya tiba-tiba terkenangkan dialog kawan saya, apabila muridnya bertanya, "kenapa cikgu tak tulis novel seperti cikgu nora fuad?" Terkedu kawan saya itu. Ceritanya bermula dengan apabila...Saya diberi relief kali ketiga minggu ini, ramai yg tidak hadir...macam2 perkara..banyak hal yg kadangkala kita tidak dapat menduga. sakit! kursus dan macam-macam lagi. Jadi ke kelas relief tu, saya bersembang-sembang bertanya pasal sejarah, segera menghulurkan bantuan. Seandainya mereka memerlukan khidmat bantuan saya, agar membuat appoitment dengan saya. Saya akan lihat apa-apa yang boleh saya bantu.

Dan cerita kemudiannya menjalar kepada buku kedua saya.. saya bertanya jika mereka sedar, yang saya adalah penulis/novelis.. ramai yang tahu, dan ada di antaranya Noor Atikah, adalah peminat no1 saya.. dan kebetulan, esok adalah bdaynya, jadi dia cepat2 grap satu buku daripada saya... (dah tentu claim ibunya sbg hadiah harijadi...) dan sebab itulah apabila kawan saya masuk untuk mengajar B.Melayu, mereka terus menyembu dengan soalan 'maut'.. he he.. saya hanya tergelak sambil menyambung, "okay, juga kalau ramai2 menulis novel... boleh jadi sekolah novel .. danmana tahu boleh menjadi Rekod Malaysia, sekolah yg mempunyai ramai novelist di Malaysia.. Hu Best!

No comments: