Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Saturday, July 7, 2012

Back on track...

   Saya sudah lama sesat jalan. Sesat pada zaman milenium ini bunyinya agak anehkan? Sebab maklumlah boleh gunakan 'pakcik google', boleh gunakan GPS. Ada GPS di telefon juga. Paling tidak, dapatkanlah peta saja. Hehe .. dan sebenarnya, saya bukannya bercakap mengenai sesat jalan yang sebenarnya.

   Sudah agak alam manuskrip saya tidak bergerak. pertama, terlalu banyak kerja sekolah. Key in itu dan ini, tak berhenti-henti. Dengan 'server' yang hanya satu, dan perlu digunapakai di seluruh Malaysia, memang agak 'hangin' satu badan untuk habiskan kerja. Ada masanya lembab giler, terpaksa bangun seawal jam 4 pagi hanya bagi embolehkan key in smeua markah! Hiss!

    Kedua, mood pun lari apabila 'hangin' satu badan..hahaha. Menulis manuskrip bagaikan orang menari. Kalau lama tidak menari, maka hilanglah kronografinya. Hilanglah rentak tarinya. Bila mahu mulakan balik, perlu baca balik manuskrip yang lama, bagi mendapatkan 'feel' sebagai watak. Silap-silap sudah lupa nama-nama watak yang ditulis. Dan lupa, beratnya berapa. Dan lupa kemek ke hidungnya, matanya yang macam-macam... dah lupa apa plot yang sepatutnya. Jlo kalau tak menari berbulan pun, agaknya lupa akan rentak tarinya.. hehehe. Dan saya meninggalkan 'tarian' manuskrip saya agaknya selama dua bulan! Lama tu. Dan saya kehilangan bukan sahaja rentak, malah muziknya sekali! Bernasib baik, saya tidak hilang 'jejak' manuskrip. olehlah menyambung cerita lagi. Harapan saya, saya akan kekal dalam 'track' ini selamanya selagi belum menamatkan manuskrip!

   Novel baru akan menyusul tahun depan. Agak kecewa tahun ni, tiada manuskrip yang bakal diterbitkan tahun ini. Bagaimanapun, tak mengapalah. Apa mahu buat, penerbitan buku bukannya untuk saya seorang..hehehe. Sabarlah menunggu Q. Lagipun tahun depan bukannya lama lagi!

No comments: