Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Friday, July 6, 2012

Berabuk...berkulat...berkuping..bersawang...

    Agak lama saya tidak menulis blog.  Entahlah mahu namakan sudah bersawang blog saya ini, atau boleh dikatakan berabuk, macam bilik kalau sudah dua minggu tidak menggunakan vakum. Atau kalau badan yang sudah tidak mandi seminggu lamanya dalam cuaca tropika ini yang panas, menjadikan berpeluh sampai ke cuping telinga, lama-lama akan berkerak jadinya. Atau bagai rumah yang sudah berbulan tidak bersawang, dan kebetulan rumah terletak berhampiran dengan hutan, maka ada labah-labah yang gatal membuat sarangnya. Sibuk sangat ke? Agaknya ada pembaca yang agaknya bertanya begitu? 

                Atau penulis a.k.a cikgu ini sudah kehabisan idea. Idea insya_Allah tak akan surut cuma jangkitan penyakit yang agak serius di otak. Penyakit ni tiada ubatnya, kerana apabila terkena jangkitan sahaja, maka, seluruh hidup akan bertukar.  Sibuk atau tidak, itu bukan persoalannya. Jika mahu, tentu akan mencari masa dan ketika untuk menulis. Seperti pernah disebut peribahasa, "Jika hendak seribu daya, jika tidak hendak, seribu dalih." Dan sebenarnya tidak memerlukan seribu dalih untuk menyangkal niat untuk menulis pun. Saya hanya perlukan satu alasan sahaja, 'penyakit otak' yang BAHAYA!

   Dari Ipoh, ke pelancaran NOVEL PURNAMA MERINDU sempena Hari GURU PERINGKAT KEBANGSAAN sehinggalah ke sambutan HARI GURU peringkat sekolah, banyak masa yang saya lalui dengan gembira. Cuma penyakit bahaya ini akhirnya, berjaya juga saya harungi. Penyakit "MA..." Hehehe. Sudah banyak kali memegang laptop untuk menulis, tetapi akhirnya saya berhenti juga. Penyakit itu menyerang lagi menjadikan tangan saya kaku. Bukan itu sahaja, badan pun terasa lemah gemalai, matapun seolah tertutup rapat. Ada masanya bernafas pun terasa beku! Aduh! Bahayanya penyakit ini. Apa lagi, penyakit M.A.L.A.S. Bahayakan penyakit ni? Saya berharapkan selepas detik ini, penyembuhan pada malam ini akan berlanjutan sehingga masa-masa akan datang.

Insya_Allah dengan izin ALLAH. Dan saya berharap saya bukan rajin menulis blog sahaja, tetapi juga rajin meneruskan manuskrip yang sudah lama BASI, kata orang Kedah sebab lama 'tak perangggat'. Maksudnya kalau memasak kari, tetapi tidak menyimpan dalam peti sejuk dan juga tidak pernah memanaskan gulai tersebut, maka gulai akan basi, a.k.a rosak! Saya berharap mahu meneruskannya malam ini. 

   Agak jauh saya meninggalkan manuskrip dengan kengkangan masa yang agak sibuk sekarang ini! Entahlah, banyak sangat virus "Ma" dalam darah, malah melangkaui otak barangkali! Entah syaitan mana yang menyelam jauh ke dalam urat darah!

No comments: