Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Wednesday, August 12, 2009

Hmm alahai...



Biarlah nampak hantu,jangan berperangai'hantu'

Semalam apabila ter'terbang 'kat padang, bukan main lucu lagi rasanya. Apabila pergi ke kelas yang sama,saya bertanya murid jika ada yang ternampak saya terbaring kat padang,rupanya ada 2 murid yang nampak... kelakar giler rasanya. Budak lain yang tak tahu cerita mulai sibuk bertanya,apa halnya cikgu? Dah riuh rendah jugak lah menggelakkan saya,termasuklah saya. Kata sorang murid,"cikgu,agaknya ada hantu tak?"
Saya tersenyum saja.Sebenarnya,agak benar katanya. Saya ni memang selalu nampak hantu,last sekali 2 tahun lepas, sejak saya pakai aura seri,tak ada la lagi. Namakan apa saja yang saya tak pernah tengok lagi, black bayang,langsuir,bertanduk,hitam dan besar, rasa macam angin,hantu bermentera siam,hantu botak,just like bayang. Masa saya pernah ke bengkel aura seri,bila saya tanyakan master,dia kata saya ni macam ada third eyes (kategori orang yang senang nampak hantu la)... tapi dah lama tak nampak.

Waktu lembayaung bumi paling rendah automagnetnya adalah waktu tengah rembang-zohor(tengah hari 12- matahari tenggelam sikit, jam 2 petang) dan waktu maghrib (7.20-8.30 malam) dan tengah malam. Pada waktu itu benda2 yang kita tak nampak ni bermaharajalela.Jadi ada kemungkinan, dia nak bergurau sikit dengan saya, sebab jam 1.50,tak de orang ketika tu. Testing power kot. Tapi sampai tengah hari ni, dah tak boleh ketawa lagi,sakit la badan ni.Baru je ambil ubat selsema, (kata dr saya ubat flu dan relaxing muscle = je)supaya,otot rilex sikit, mungkin sebab jatuh dan otot 'terkejut' sikit.Harapnya,dia atau mereka tak bergurau lagi sebab it's not fun at all!

No comments: