Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Saturday, March 12, 2011

Penantian akhirnya berakhir...





Bungkusan ke Rome: gambar oleh Izan (saya: lupa ambil gambar bungkusan)


Bungkusan ke Brunei.Gambar oleh Hajjah Noridah. (saya: lupa mengambil fotonya)

Beberapa buah buku saya kirimkan keluar..satu ke Brunei, ke Vannes Perancis dan sebuah ke Rome. Lebih kurang 2 minggu, saya mendapat tahu, buku ke Brunei sudah tiba. Lega! One down, two to go, diikuti dengan Vannes, Perancis. Yang pelik, buku ke Rome, belum sampai-sampai juga. Saya ke pejabat pos, minta dia check kan kiriman tersebut sebab gagal check secara'on line' (dalam hati pulak: buat apa on line kalau gagal berfungsi) kakitangan pejabat pos enggan memeriksa 'trecking' sebaliknya memberi saya nombor telefon untuk dihubungi.. dalam hati , pulak.. tetapi balik rumah, terlupa tentang hal ini.

Esoknya plan mahu menghubungi nombor tersebut, tetapi di wall Fb saya bertulis, buku sudah diterima. Alhamdulillah. Lama juga buku itu 'berjalan', hampir sebulan. Agaknya kalau bungkus saya ke sana, sebulan dalam bungkusan, alamak: lemas ooo. (jadi tak jadilah berbungkus untuk ke Rome)

Satu buku saya hadiahkan ke Bukit Mertajam, untuk iera @ Azira yang sudi meminjamkan sajaknya dalam buku saya. Cerita ni lagilah kelakar.. salah saya juga, terlupa menulis kepada dan daripada, dan setem pula (saya pos berdaftar sebab boleh trecking kalau hilang, dan cheaper daripada pos laju yang adangkala tidak juga laju-laju) dilekatkan oleh kakitangan pos. Saya tidak tahu apa yang terkadi, empat hari, buku diterima oleh mama saya di Langkawi, sebaliknya di Bukit Mertajam, boleh pula tak sampai-sampai. (pelik juga, yang seberang laut sudah tiba... penuh tanya) Saya menerima sekeping kad menyatakan ada 'parcel' (actually lama juga terbiar di rumah) rupanya ke pejabat pos, menerima balik 'parcel' sendiri sebab kerani pos salah letakkan setem di bahagian daripada (yang saya tak tulis) jadi mereka fikirkan bungkusan itu dihantar kepada saya... adus.. dan dikirimkan balik kepada penerima yang sepatutnya.. dan akhirnya sampai juga. Misteri berakhir.

2 comments:

yna fazlyna said...

wah2 jauh perjalan novel2 tu semua. tah bila gaknya yna dapat capai impian tuk ade novel macam kak nora..

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/myung-dae-blog.html

Izan said...

kak nora, macam2 pengalaman kak nora rupanya. yang nak tergelak tu bila buku smpi di rumah kak nora sendiri... hehehehe

kak nora, saya sgt suka olahan ayat kak nora dalam penulisan kak nora. sgt suka juga sebab dr novel ni banyak yang kita boleh pelajari secara tidak langsung.

watak kapten adam meminati lagu joe satriani: saya sungguh nak tergelak sebab mirko pun mmg sgt minat joe satriani sejak dr dulu lagi. sedangkan kami pun dalam kereta hari2 pasang lagu joe. beberapa bulan lepas joe satriani ada buat konsert di rome. kalau bukan disebabkan masalah kewangan dan juga hari konsert dibuat pada hari weekdays mesti kitorang da pergi konsert tu.