Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, October 25, 2009

Tugasan esok!

Hari ini saya habiskan masa menonton cerita terbaru Brad Pitts,...Bastard.. I have to say.. bosan.. naik mengantuk di pawagam... kemudian seperti selalu ke kedai buku, 2 jam di sana,(MPH new wing One Utama..and dah nampak buku saya Dimensi Cinta di sana,harapnya ada yang sudi membeli) membeli beberapa buah buku yang saya kira,amat menarik,banyak lagi yang saya perlu beli,Insa-Allah dalam senarai 'akan datang'... saya percaya,kita mesti mendapatkan ilmu dalam menjadikan kita, 'insan cemerlang'... Insa-Allah..(masih tak tahu bila ada masa untuk mambaca buku2 yang dibeli...)

Makkah al_Mukarramah,kelebihan dan sejarah.. Tulusan Abdud Sabit Abdul Rahman,pertama kali saya melihat buku yang terperinci,siap dengan gambar yang menarik sekali.Terbitan Telaga Biru.

Novel Sejarah Islam,Salahudin aYUBI,tulisan Abdul Latib Talib,keluaran PTS.. sudah lama kita dengar tentang kehebatan Salahudin sebagai Panglima Islam yang warak esc.. Insya-Allah saya perlu baca untuk menambah pengetahuan saya bersesuaian dengan projek buku saya (novel kedua) Sebagai 'orang sejarah',saya rasa perlu sedikit suntikan elemen sejarah sebagai panduan dan pedoman kita, bukankah 'sejarah selalu berulang'...

Ketiga, pengarang Aki Abdul Wahab,penerbitan KarnaDya sendiri,Jom Hidupkan Roh Haji... sempena kedatangan sambutan 'bulan haji',apalah salahnya kita mengimarahkan 'jiwa haji'.. semoga akan menjadi tetamu ALLAH pada masa akan datang...

Esok,ada bengkel SPM sejarah di sekolah... saya berharap bengkel ini akan berjaya menaikkan lagi 5 sejarah sekolah seperti yang berlaku tahun lepas. % naik beberapa peratus yang melegakan kami (guru-guru)..sebabnya tahu sahajalah,kalau peratus naik,semua orang gembira dan lega sebab kalau peratus kelulusan dan gred jatuh,kepala saya dulu yang 'bakal dipancungkan'... hmmm.. apa pun,saya bertawakkal kepada ALLAH setelah meletakkan daya usaha 5 juta % pada tahun ini... (alhamdullillah ALLAH tidak pernah patahkan semangat saya dalam memberi pendidikan walau pun ada di kalangan murid yang sering mengecewakan saya kerana bersikap malas.. (sorry to say,malassssssssnya Ya Rabbi.. macam mana nak buat,kalau kertas 2,langsung tak jawab apa-apa.. dapat 0/100)kalau langsung tak mahu baca ... bagaimana ubatnya lagi??? saya berharap dan berdoa agar esok,semuanya berlangsung dengan lancar... murid2 akan hadir dengan semangat 'belajar dan menghayati sejarah' sebagaimana saya dan teman seperjuangan yang sentiasa bersemangat mendidik...

Saya masih bersedia untuk esok... Insa-Allah, saya akan melakukan segalanya dengan terbaik dalam setiap pekerjaan saya.. apa pun,kebaikan datangnya daripada ALLAH,kelemahan adalah datangnya daripada saya, kita sebagai makhluk yang daif,lemah dan tidak sempurna..

3 comments:

rezeki said...

salam nora,
alhamdulilah, buku cikgu dh ada di pasaran.

isteri saya mmg "hardcore" baca novel.
dlm sebulan 3-4 novel juga yg dibacanya. Kat rumah dh bertimbun . ni stok bulan ni belum belikan lagi

ngeh,ngeh,ngeh

Nora Isma Fuad said...

waalaikumsalam,

harap sudi membacanya...

nora fuad

Unknown said...

Sallam Nora
Terima kasih kerana sudi membelek-belek buku saya 'Jom Hidupkan Roh Haji'-Transformasi ke arah manusia sempurna.