Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, February 18, 2010

Pernyataan Cinta..





Dalam perjalanan balik dari JB ke KL,saya dan suami ketawa berdekah-dekah mendengar ucapan pendengar sebuah siaran radio. Isi ucapannya tidaklah kelakar pun, menyentuh tentang perasaan seperti...daripada A kepada B dengan ucapan,"sayang sungguh-sungguh"... kedua kami bersetuju dalam menyatakan pernyataan sayang/cinta/kasih atau perkataan2 yang seumpama dengannya,kita tidaklah memerlukan orang tengah/radio/tv untuk menyatakannya... Pernyataan dengan mulut/bibir/perkataan atau tulisan sendirikan lebih berkesan dan meruntun jiwa. Saya sendiri,apa yang mahu dimalukan,beritahulah suami betapa saya sayangkan dia,kalau rasa 'segan' dan tidak power menggunakan BM sebagai ayat 'mengayat',gunakanlah saja apa jenis perkataan dan bahasa yang anda tahu.(dan saya tak pernah segan menyatakannya biarpun sejuta kali lagi.. p/s saya kan jenis romantis.. he he)

Terasa sangat janggalnya menyatakan kepada juruhebah betapa banyak A sayangkan B dan sebagainya... Kata suami saya,mengapa satu dunia perlu tahu yang kita sayangkan dia dan sebagainya... dengan menghebahkan ke radio.

Lakukan secara senyap2... berdua... pandanglah ke dalam matanya,tenung dia dengan isi hatimu,bisikkan ke telinganya kalimat itu,rasai sentuhan tangannya..kan lebih bermakna... tapi pastikan anda telah berkahwin / nikah terlebih dahulu..kalau tidak pasti ada iblis yang menjadi oarng ketiganya...

Dan saya sendiri bertanya kepada suami,adakah dia menyintai saya (seperti selalu juga...) dan dia berkata.... sambil memegang dagu saya.. (romantis giler - kalau saja-saja memang tak dapat insiden ini,sebab dalam kereta kan...)dan saya ketawa seperti selalu.. Saya tahu dia tentunya akan berkata begitu. Mana mungkin seorang suami tidak menyintai isterinya. Dan saya emngulangi cerita kami ketika berdating dan berchatting dulu... adus manisnya.. Cerita cinta perlu diulang agar sentiasa basah dalam memori,barulah trilllll...

Dan saya siap dengan amaran kepada suami agar dia jangan khianati cinta saya,sebab saya ini bersikap pemaaf tetapi tidak akan ada peluang kedua... saya buaknlah heroin hindustan yang bersikap pemaaf dan menerima walaupun banyak kali dibuli dan dibuli lagi...

No comments: