Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, September 3, 2009

Alhamdullillah,misi berjaya.

Semalam ni mahkamah,semuanya berjalan lancar. Saya menjadi saksi tunggal dalam perbicaraan .. kelakar pun ada,padahal saya yang menyaman orang.. akan bersambung 1 Nov 2009,dan saya tak payah pergi lagi. Saksi lain yang akan dipanggil kelak.Selepas jam 1 rehat sekejap,lepas tu berbuka puasa di Seri Malaysia dalam bilik ye. Sedapnya menikmati nasi ulam dan sayur keladi,bersama rendang itik. Hmm. Sedap sungguh! Nasi ulam hanya boleh didapati di Kedah sahaja. Semasa balik ke Langkawi pun,bapa saya ada dapatkan nasi ulam (dua hari saya makan nasi ulam)disambung lagi,2 hari mkakan di alor setar (+ beli ulaman campuran untuk dua hari) bagaikan mengubat rindu setahun kepada nasi ulam.. Satu je masalahnya,ulaman yang digunakan termasuklah daun sekentut (dan maknanya juga anda akan .... sinonim dengan namanya) bermaksud baik kerana angin yang dikeluarkan melalui ... digelar sebagai angin baik(badan akan rasa ringan dan selesa),kalau keluar melalui mulut pula digelar angin jahat. (sebab abdan akan rasa sakit dan tidak selesa)
Rendang Itik Minang pulak,hulamak... sudah berbelas tahun tidak makan masakan berasaskan itik. Selain susah didapati,kalau tidak pandai memasak itik,baunya akan hanyir dan isinya keras macam tongkol kayu. Kalau dahulu semasa saya kecil (usia 11-12 tahun) mama dan bapa saya selalu akan menempah itik golek daripada seseorang,hmm sedapnya... agaknya sudah lama orang ini tidak memasarkan masakan itik goleknya...
Saya dan suami bertolak balik jam 11 malam. Disebabkan malam,tak berani lah saya untuk tidur (kalau siang,bolehlah curi-curi tidur sekejap, 1 jam)Saya bimbang,kalau 'tidur' saya akan berjangkit dengan hero saya pulak yang memandu.Kan susah jadinya.Suami memandu 'slow and stedy' je,tidak laju,sebab malam,bimbang kalau kawalan kita meleset sebab view atau pandangan mata kita berada dalam perspektif yang lebih kecil.Lagi pun banyaknyaaaaaa lori yang bergerak pada waktu malam. Sesudah berhenti 3 kali,kami akhirnya tiba jam 5 pagi di rumah. Alhamdulillah.
Saya menikmati masa yang berkualiti bersama suami,maklumlah perjalanan daripada Johor Bharu ke Alor Setar,banyak yang kami bualkan. Dalam keadaan biasa susah juga dapat masa berbual untuk (4 x 2 jam= 8 jam ke JB + 4.5 x 2 = 9 jam ke alor setar)17 jam (dalam perjalanan)... Maklumlah,keadaan dunia yang sibuk sangat,sukar untuk berbual lebih 1 jam di rumah...Sering kali bila saya balik ke rumah,suami akan keluar bekerja. Apabila dia balik pula,kadangkala saya sudah pun tidur... Waktu bertemu hanya waktu berbuka (kadang-kadang)kerapnya waktu bersahur...

1 comment:

Anonymous said...

HI CIKGU HEHEHE