Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, September 24, 2009

Mood bekerja tak datang2 lagi

Sejak hari jumaat di Langkawi,esok sudah perlu balik ke kl. Ambil masa relex sekejap ,unpack things dan buat kerja sekolah..Alamak! Mood bekerja belum datang balik.Balik ke tumah mama pula,alamak,something wrong with their internet... kemaruknya bila tiada internet. Tak boleh updates blog,check email etc... hmmm. terpaksa menunggu adik bongsu balik dari Penang dan pergi ke rumah dia..

Well... rindukan pawagam,sebulan bulan Ramadhan tak ke cinema.. takkanlah pulak nak ke cinemakan... bulan puasa... nanti kurus puasa... rasanya perkara pertama nak dibuat setelah balik ke pj,pergi tengok wayang.. Di Langkawi,sudah ada pawagam,tapi hubby kata,'tunggulah balik ke kl'... kat sini leceh sikit,handbag pun diperiksa.. kena buka kat handbag kat depan pemeriksa tiket.. haiya.. saya pernah juga bising,saya kata, saya pernah menonton dari Langkawi sampai ke Johor Bharu,pertama kali la orang periksa beg tangan...tak payut betul..

Petang tadi,meronda-ronda beli cokelat...hm.. naik rabak beg duit.. he he.. saya bukanlah hantu cokelat sangat tapi sangat sukakan dark chocolate.. sedap kalau dikunyah perlahan-lahan... cari ilham.. sejak balik tak daoat pun menaip walau komputer berada dalam bilik tidur.. he he... tak pa,lepas balik ni, pulun la..
Dua jam di air terjun dengan suami,pergi mandi.. best...daripada bayar duit beratus ke spa,baik ke air terjun... terapi air atau water therapy sangat baik untuk tubuh kita yang kepenatan... selain mempunyai getaran yang membekalkan aura baik untuk tubuh sebab air mengandungi pusa-pusa gelombang atom yang bergetaran antara satu sama lain,menyegarkan tubuh dan mengimbangkan keseimbangan minda.. jadi selain terapi tubuh baik juga untuk terapi minda.

Cuma,harapan saya,balik ke kl nanti,mood bekerja akan datang balik...

No comments: