Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, September 13, 2009

Mood balik kampung

Apabila membuka akhbar hari ini,terpandang sahaja tajuk 'perang suami isteri'pasal balik kampung untuk beraya, saya tergelak... alah! takkanlah tak boleh bertolak ansur,ambil giliran... macam saya ni,kami berdua terpaksalah mengorbankan diri... setahun di tempat suami (Johor Bharu) dan tahun yang berikutnya di Langkawi. Masa tahun pertama berkahwin,saya masih tinggal di Langkawi dan suami di Kuala Lumpur,jadi tahun 2000,saya beraya di JB. Masa tu,malam raya je,macam nak meraung, pertama kali beraya tanpa keluarga sendiri..selalunya saya yang sibuk dengan my mum... mana fikir kesian mama saya,sorang-sorang.. adik2 yang lain,ada rumah sendiri dan tinggal kat langkawi,jadi masing2 sibuk la kat rumah sendiri,tak ada yang 'over night'... Tu la masa 'jatuh cinta' dulu tak nak fikir perkara-perkara macam ni.. he he... patutnya kahwin je dengan pakwe belakang rumah (jiran) kan senang.. he he..
Bila tahun ganjil,saya beraya di Langkawi.. jadi 2 tahun sekali lah baru saya muncul.. bukannya tak nak balik kedua-dua kampung tapi kampung kami masing-masing sorang di hujung utara,satu lagi di selatan sana.. letih fizikal dan poket juga..
Pernah ada satu tahun tu kami balik dua-dua tempat...adus.. letih betul... apatah lagi tersangkut dalam jem selama 13 jam.. macam nak bengkok belakang..

Dalam bergilir ni,bila tiba balik kampung sendiri,macam orang 'angau' satu badan... miss everything even a single thing...Bila balik Jb,saya tak boleh main redah je,mak mertua saya,sudah ada 'menu khas' anak beranak dia,jadi'follow jer' la.. kalau mama saya,saya boleh jadi 'master mind'... boleh buat apa sahaja menu yang kami mahu... termasuk menu wajib la... jadi tentulah ada kelainannya...

Kertas peperiksaan form 5,masih berbaki 5 kelas (trial exam)...adus, susah untuk bekerja apabila mood nak balik kampung datang... belum la saya se excited seperti ini... bukannya apa,dua tahun baru berpeluang beraya di rumah sendiri... kalaulah ada bela 'jin' atau 'hantu raya'sudah tentu saya suruh mereka yang marking kertas... he he.. (teruknya ilusi)

No comments: