Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Monday, September 28, 2009

melepaskan tension 2

Ada pembaca yang mengatakan melepaskan tension tu sembahyang je,ialah kenapa perlu sampai nak pergi keluar dan tengok wayang!! betul saya setuju!sembahyang adalah satu cara melepaskan tension,mengalirkan darah ke otak yang tidak boleh didapati dengan cara lain.. lihat tajuk sains solat.. tapi dalam dunia moden ni,saya rasa tak akan ada orang yang seperti Khalifah Harun Ar-Rashid yang bersembahyang sunat sebanyak 100 rokaat sehari semalam.Siangnya dia mentadbir negara,malamnya bertahajud dan berselawat serta bersembahyang.Lagi pun kalau kita bersembahyang dan diakhiri dengan pengkabaran yang kita bersembahyang di blog,maknanya kita sudah menunjuk-nunjuk, nawaitu sudah terpesong.. maknanya kita berbuat ibadat dengan tujuan diketahui satu dunia. Silap-silap,pahala pun tak dapat, bukan begitu? Buat baik tidak perlulah diberitahu kepada orang lain hatta suami atau isteri sendiri. Kalaulah menderma selepas itu panggil semua juru gambar dan pemberita,tak adalah maknanya,kan?

jadi,kata hati saya,kalau berbuat baik,biarlah hanya malaikat dan ALLAH yang tahu. Menasihati itu baik,dan terima kasih kerana mengingatkan.

Mood masih belum datang,keletihan balik dari perjalanan jauh barangkali. Satu cara lain melepaskan tension,minuman..Dan semalam,minum jus special untuk ditoksin atau menyahtoksinkan badan. Sebatang karot,sebiji lemon (dengan kulit)2 epal hijau,2 ibu kunyit,saleri (kalau suka)masuk dalam pemerah jus,dapat segelas air (fresh tanpa air tambahan) + dalam blender,campur dengan honey,(+ buah naga)blender + ais sikit.Sedap.Badan akan rasa macam lemah sikit,minum seminggu,Insyaallah,rasa lega sikit... Mana-mana bahan yang tersangkut dalam badan dan usus akan dicuci keluar... tapi kalau mengandung atau plan mengandung,jangan pula minum dengan ibu kunyit... nanti semuanya sekali dicuci keluar...

Suami pun saya paksa minum he he.. tapi minuman dia tak ada campur ibu kunyit.(untuk perempuan je)tapi boleh juga diminum kalau suka. Buah-buahkan yang berwarna orange,merah,kuning banyak mengandungi bahan anti oksida,baik untuk pertahanan tubuh. Dr saya selalu pesan minta saya makan kunyit hidup (ibu kunyit)tapi tak termakan pun jadi, dengan menjadikan jus,selamat...

No comments: