Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Wednesday, April 13, 2011

Hmm alahai...

Minggu ini banyaknya kerja yang perlu dibereskan. Pertama: Soalan peperiksaan pertengahan penggal. Alhamdulillah, soalan sudah dirancang-rancang dalam kepala sejak 2-3 minggu lepas. Perlu juga dikaji soalan-soalan yang sudah disoal & bakal disoal (agaknya) Selesai bertaip.

Kedua: menyediakan tajuk-tajuk, nota dan tips peperiksaan untuk pelajar spm 2011, selesai juga. Harapkan boleh diedarkan sekurangnya pada minggu hadapan, supaya mereka boleh menggunakan semua tips untuk persediaan peperiksaan.

Ketiga: projek kerja kursus PMR, belum ada banyak masa untuk disediakan, akan diusahakan, minggu ini juga.

Keempat: file.. alamak, memang tiada masa pun.

kelima: set untuk ulangkaji murid. Aduhai... Murid sekarang ini pun manjanya terlebih sangat, semuanya mengharapkan spoon feed.. suap sampai ke kerongkong! Entahlah, saya dahulu, rajin belajar sendiri, analisa soalan sendiri, semuanya sendiri sahaja! Ini semua telah diberi, tapi malasnya, Ya Rabbi!

Situasi panas yang agak tinggi kebelakangan ini menjadikan saya mengalmi alahan... alah dengan cuaca yang panas.. he he.. agak tidak produktif.. balik sekolah, nampak katil sahaja. Cuaca yang panas tidak mengizinkan berkarya, menulis mahupun menyediakan kerja sekolah. Kesan kepanasan di sekolah.... (di sekolah agak panas, aircorn di bilik guru pun, seolah hidup segan mati tak mahu.. sedih betul...) walaupun di bilik, boleh menggunakan aircorn, tapi disebabkan kepanasan di sekolah, kurang mood di rumah! Tidur kadangkala!

Andai di Langkawi, sudah tentu saya akan pergi berendam di Lubuk Semilang... Hanya 10 min dari rumah sahaja. Di sini, mungkin akan mengambil masa 1 jam atau lebih! Kalaulah ada kolam mandi, agaknya, malam2 saya berendam! he he he.. (Kolam awam, saya tak suka, too much clorin and urine.. eekkhhh!)

Perkembangan novel pun slow juga. Kadangkala tak bergerak, bukan sebab tidak ada ideas, cuma tiada masa!aduhai!!!! Target perlu siapkan sebelum Oktober, kalau mahu dicetak sebelum Mac 2012.. Hmmm.. sempat ke ni? Kata akal, sempat... kata hati, sempat? Sempat... pujuk2 jiwa!!!! sempat!!Perlu kobankan tidur malam kalau siang sudah lama juga tertidur dek haba kepanasan! Sempat!!! Kena sempatkan!!!

No comments: