Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Friday, April 22, 2011

Jumpa di Pesta buku, PWTC 1 Mei 2011

Pesta buku datang lagi. Pada tahun ni saya akan berada di both Karnadya, berlokasi Dewan Tun Razak 3: A49-A51 dan A70-A72 PWTC pada 1 Mei 2011.


Disebabkan saya hanya baru menulis dua buah buku, sehingga april ini dengan KD jadi, saya hanya akan berada di KD pada 1 Mei 2011. Sengaja memilih tarikh ini kerana pada 1 Mei, ramai kawan2 penulis saya yag tinggal di luar KL akan turun ke PWTC. Bukannya mudah untuk bertemu jika tidak 'kena harinya'. Mahun melepas rindu pada kawan-kawan pun hanya setahun sekali sahaja.

Insya_Allah tahun depan, maybe (Insya_Allah) akan muncul di dua-dua booth, booth Karangkraf juga kerana novel saya, (ketiga) akan diterbitkan oleh karangkraf (Buku Prima) dan insya_allah, dengan menyiapkan buku ke 4 (semoh=ga dapat siap sebelum oktober jika mahu diterbitkan pada Mac/April 2012) Huss! Memikirkan saja, terasa tegang urat di bahu.

Menulis ni bukannya kira 'mood' sangat. Mood saya, insya_Allah okay je, cuma kadangkala, manuskrip tidak bergerak kerana keletihan. Ada masanya sebaris pun susah mahu menulis. Semalam, saya hanya boleh menyiapkan serangkap manuskrip sahaja. Hari ini, akan memaksa juga diri untuk bergerak sedikit, mungkin kalau tak boleh banyak, sekadar 2-3 muka surat pun, jadilah. Sepanjang Mei 9-11, kertas sejarah tingkatan 4 & 5, sudah bermula, bermakna, dua-tiga minggu saya akan sibuk dengan menanda kertas. (agak panjang masa tu, boleh siap 2-03 bab kalau betul-betul menulis) Jadi sebelum kedatangan mei, saya perlu ekspree sedikit. Persoalannya, boleh ke ni?

Mata sudah pun culas, mulut pun menguap-guap ringan... walaupun otak/minda rancak menari ala-ala Latino, dek mata yang terpejam ni, tiada jaminan.

Apa pun, bolehlah datang ke PWTC pada I Mei 2011, Berharap akan bertemu anda!Sedang menyiapkan penanda buku untuk diberi bersama buku-buku saya (Dimensi Cinta) & (Cinta Sikunang-kunang) yang anda beli!

No comments: