Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, June 12, 2011

Jumpa teman/murid lama

   Semalam saya datang 'syeh' mengemas, membersihkan abuk2 yang sudah lama berkarat di rak buku. Sudah lama berniat (harap dapat pahala... sudah berbulan pun) untuk melakukan 'spring cleaning' di situ.. Hari bekerja, balik, sambung kerja rumah, kerja sekolah, menulis manuskrip, then mana ada masa lagi.... Selepas tu, plan hari minggu, hari minggu pun sama, manuskrip, house work, school work siapa kata cikgu relax je) tiada masa juga. Cuti sekolah! Marking, sibuk manuskrip, seribu alasan.. maka hari sabtu, hati berkata :"do it now or never"..jadi, saya lakukan juga.. (Boleh pun, kredit untuk diri sendiri) he he he..

   Petangnya, saya ke Mc Donalds je, sudah letih mahu masak, lalu terjumpalah Sofia dan Shahirah..bersembang sekejap (ex students saya, dua-tiga tahun lepas) dan esoknya set untuk bertemu shahirah sebab mahu dapatkan novel saya. Kononnya saya plan mahu lunch bersama, tetapi dia rupanya ada kenduri kahwin, jadi, saya dan dia hanya minum pagi sahaja. Kemudian saya ke Amcorp Mall,(hati bagai digaru, mengajak ke sana) maka saya ke Amcorp Mall.

  Di sana rupanya saya bertemu kak Kalsum (salah seorang staff di MGS, Kl) di mana saya bekerja pada awal-awal posting dulu (1994-1997) Dia menegur saya, "Ni ..." Saya terus berpaling dan menyebut, "Kak Som.." dan terus peluk dia. Maknanya sejak tahun 1997-2011 - like 12 tahun ++ kan.. lama tu.. Dia kata, "Ingatkan tak tak kenal lagi.." Mana mungkin.. Saya pasti akan kenal orang yang biasa dan rapat dengan saya.. he he.. Zaman-zaman tu saya masih single-mingle, She used to call me, 'hai anak dara' depan-depan orang buatkan saya rasa malu selalunya.. ha ha ha..  Dari dia, saya dapat cari balik kawan2 lama saya...  kadangkala mahu cari dalam FB pun susah juga sebab, nama bapa lupa, kadangkala ada orang gunakan nama samaran juga, pendek kata, ada letak gambar anak, gambar anak kucing, gambar buku (macam saya, kalau menulis) susah juga.

   Saya berharapkan agar dapat mencari semua teman-teman lama saya semasa single dulu, ramai... Antara yang rapat selepas bekerja di MGS.(ada  empat- lepas tu tinggal trio sebab Faezah berkahwin- jadi saya, kartini, nor ( saya sudah lupa pulak) Saya baru jumpa dua orang, Kartini, saya belum jumpa. Dan actually ramai lagi... seronokkan kalau dapat bertemu semula...

   Menhitung memori mendewasakan kita!

No comments: