Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Friday, June 10, 2011

Laptop yang canggih, secanggih idea?

    laptop ni, 24 carat gold, MacBook Pro...  Promo iklannya "Yeah. Get ready to sell your house." ha ha..
buat saya tersedak... wahhhh! Agaknya, tenung saja, dia boleh menaip sendiri, siap novel 3-4 buah sekali.. Kalau macam tu, saya mau angkat 2-3 buah... he he

Hari ini saya seharian di sekolah, pagi-petang, key in markah etc.. etc.. sebenarnya rindu dengan sekolah juga, ha ha ha.. lama juga tidak ke sekolah.. Malam ini kononnya mahu mengarang, menyambung manuskrip yang sudah dua hari tidak disentuh. Agak sibuk dengan pengiraan markah dan hal-hal sekolah... maklumlah, mahu buka sekolah, macam2 hal... Tetapi disebabkan satu hari di sekolah, fikiran saya sudah penat. Mungkin, akan tidur awal, bangun dengan minda yang lebih segar!

   Entah bagaimana  terpandang akan gambar  laptop ni, 24 carat gold, MacBook Pro, dengan logo yg diperbuat daripada diamond, buat saya tersedak lagi...  Dua kali pandang, tiga kali tersedak...hmmm. Lumayan oooii! Tetapi saya kira ideas dan penulisan tidak dikira daripada laptop yang mahal atau murah. Saya percayai Sidney Sheldon dulu-dulupun hanya menggunakan mesin taip juga, sebelum adanya komputer dan lap top. Dan teringat saya akan komen suami baru-baru ini, melihat kepada lap top saya yang hanya berbrandkan 'cap ayam'..., dia kata, "kenapa tak beli lap top yang branded sikit dulunya.. (beberapa tahun lepas).. Saya hanya tergelak. "Saya, yg cap ayam ni lah saya menaip tiga buah novel dah tau..nak masuk empat.." Saya tidak percaya branded yang mahal boleh membawa hasil yang berbeza.. kerana idea daripada otak, yang digerakkan ALLAH, bukan daripada branded yang macam2. Kalau pakai MacBook Pro gold plated pun, idea tak digerakkan ALLAH, apa mau buatkan?

  Lain kali, saya mahu cakapkan dengan suami, "Apa kata, abang 'abngkat' ini sebijik, apa mau cakap!" Mesti dia pulak yang tersedak... he he.. Teringat akan kata-kata arwah ubu mertua saya, "Solat, Sabar dan syukur.." Cap ayam,pun ayamlah, saya tidak berhasrat bertukar kepada laptop baru. Saya selesa dengan yang ini.. Macam orang juga, "Biarlah buruk, tak ada kelas, tak ada branded, cap ayam... tapi dia tetap benda kesayangan. Brand is just a brand!" Ideas tidak datang daripada brand yang mahal...

No comments: