Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, August 1, 2010

Sehari bersama Dina....

   Saya masih ingat, wajah dua adik-adik saya ini, Ena dan Dina semasa mereka masih menjadi pelajar tingkatan 5 saya semasa tahun-tahun awal saya menjadi guru. Dan sekarang, mereka masing-masing sudah bekerja. Masa terasa begitu cepat berlalu.

   Hari ini saya menghabiskan masa sehari bersama Dina(normadina).. sebenarnya bagi meraikan harijadinya yang akan disambut pada 31 ogos. Kebetulan tarikh tersebut bukan sahaja 'puasa' malah saya juga menyambut Ulangtahun perkahwinan saya (agak patriotik sangatlah saya ini, sebab itulah saya memilih berkahwin pada 31.8.. klasik kan?) Jadi, sukar mahu menyambut harijadinya, kebetulan, dia tinggal di Puchong dan saya pula di PJ, sukar juga membuat temujanji pada bulan Ramadhan..(bimbang akan keselamatan dia yang akan pulang malam hari)  Kami bertemu di LRT central Market seperti biasa, makan di Secret Recipe (lunch)..

         Yang kelakarnya, bertemu sepasang 'hmmm', tdak tahu apa gelaran yang sepatutnya..  nampak gaya bagaikan baru berdating. Hanya makan sepoting kek dan minuman panas masing-masing, dan sayangnya hanya menghabiskan suku kek sahaja.. adus.. baeangkali keduanya kontrol ayu.. seingat saya dulu, saya kalau berdating, makan ajelah atau 'bedal' saja.. apa yang hendak dimalukan untuk makan..  tentu sidia dan saya, makan dengan mulut dan tangan.. jadi apa bezanya? Malu? ha ha ha..  kami di sebelah hanya memandang dengan perasaaqn 'gerammm'. Kan membazir namanya kek yang dua-duanya hanya dikais 25% daripada kek itu.. membazirkan perkerjaan syaitan..

   Selepas itu, kak meronda di Hong Kong, dapatkan beg berjenama tanpa perlu ke Paris atau London atau ke KLCC. Bukannya apa, menjimatkan RM beribu-ribu duit suami..  ha ha ha..  sekali lagi, buat apa mahu membazir duit dengan jenama yang mahal, membazirkan pekerjaan syaitan... he he he..

   Sudah agak penat kaki berjalan kami ke fish spa.. best.. merendam kaki dan rasa kegelian digeletek olehikan yang memakan kulit-kulit/tisu yang mati (dead cels) Best! Yang rasa lenguh-lenguh dan penat itu pun tearas lega sedikit. Membayangkan diri berendam dalam kolam, dan seluruh badan digeletek oleh ikan.. he he.. agaknya melompat dalam kolam itu. Ingin mencuba juga, di Mid Valley, anda berpeluang mandi bersama ikan, tapi saya yakin, kosnya pasti RM 100++ , agak mahal di Malaysia.

  Kemudian, duduk bersama makan-makan lagi, minum petang sambil membincangkan manuskrip baru yang tengah diusahakan. Pendapat orang muda diperlukan kerana golongan inilah yang paling ramai membaca buku cinta...  Kumpulan yang tengah bercinta, mencari cinta dan barangkali belajar mengenali cinta....  Sayangnya tiada goreng pisang, goreng cempedak atau keledek yang dijual di Food Court...  tentunya rancak berbual dengan gorengan tersebut... 

   Si Dina ini masih kosong...  baik hati, latar keluarga yang baik, anak yatim kerana sudah lama kehilangan ayahandanya, beragama...  jadi kalau rasa-rasanya anda juga mempunyai ciri-ciri yang baik, bolehlah e-mel saya..  (tapi tentu saya yang akan menemubual anda dahulu.. he he)

  
 

No comments: