Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, March 25, 2010

Ke Pesta Buku PWTC

Dari Kelana Jaya, menaiki LRT, turun ke Masjid Jamek dan bertukar LRT stesyen, menaiki LRT lain (menyeberang jalan & menaiki LRT ke arah Sentul) dan turun di PWTC.
Dari PWTC menaiki LRT arah Ampang, turun di Masjid Jamek. menukar stesyen di Masjid Jamek dengan menaiki LRT menuju ke Kelana Jaya.
Jumlah buku yang saya beli, kurang sikit daripada jumlah ini.. he he

Kononnya, saya akan ke pesta buku esok, kerana esok, saya akan pulang pada jam 12.30 tengah hari. Jadi ada banyak waktu untuk ke PBAKL. Tiba-tiba ilham meletus, pada jam 11.55 pagi, setelah tamat kelas terakhir, dek kerana geram dengan perangai budak di satu kelas ini yang begitu pemalas (lemah itu satu hal, itu kiranya tak boleh nak buat apa-apalah. Hari ini ajar,itu pun yang paling simple, esok dah tak boleh ingat lagi. Pemalas ni pula satu hal lain. Pening) Saya merasakan saya perlu mencari sesuatu yang menenangkan jiwa saya. Beli sahaja buku! Tentunya saya akan merasa happy giler!


Walaupun sudah agak lewat sampai ke rumah, pada jam 3 petang, saya terus bersiap & keluar juga. Ingatkan, pada jam 5.30 petang, semuanya akan selesai dan saya akan pulang. Malangnya, kaki yang kepenatan berjalan pun bagai tak terasa juga. Sedar-sedar jam 6.30, saya bergerak daripada PWTC menuju ke The Mall di seberang jalan.

Sewaktu saya tiba di PWTC, guruh berbunyi berdetuman sana-sini menandakan hujan akan turun. Sewaktu mahu menyeberangi ke Hall 2, saya ditahan oleh beberapa orang sukarelawan yang kata mereka, saya tidak boleh menyeberang ke Hall 2 di Seberang Sungai. Saya terpaksa 'membodek' cara lembut sebab, lebih banyak buku dan penerbitan yang pasti saya berminat untuk pergi seperti KarnaDya dan PTS. Mana mungkin, saya ke sana dan tidak berpeluang singgah ke gerai penerbitan tersebut. Maklumlah pulak, KarnaDya dan PTS hanya berjiran... Akhirnya, mereka membenarkan saya pergi juga. He he.lupa mahu katakan, "I never take no for the answer".. he he.. Scorpion ni memang ada kedegilannya. Degil dalam diam.


Singgah di KarnaDya membeli buku-buku untuk kids.. he he.. tapi saya yang akan membaca dulu.. (best juga kan) Saya dapat melihat, buku kanak-kanak pada hakikatnya, barangkali lebih senang untuk ditulis sebab muka suratnya lebih nipis dan jalan ceritanya (storyline nya) lebih mudah, tapi kepada saya, susah! Saya adalah orang dewasa, dan dalam menulis cerita kanak-kanak, bahasa yang digunakan harus mudah difahami oleh kanak-kanak! Tidak boleh menjiwang! apatah lagi bergurindam! Menulis ayat pendek satu masalah bagi saya! Dan sekali lagi, tabik kepada penulis cerita kanak-kanak kerana mereka berjaya menjadikan diri mereka melihat, mendengar dan merasai jiwa kanak-kanak!

Kata Jay, seorang staff KarnaDya, ada seorang yang bertanya adakah saya akan ke mari hari ini? Hmm pelik, siapakah gerangannya itu? Kalau benar kawan saya, dia boleh terus sms saya! Hmm??? Besar tanda soal ini?

Kemudian ke PTS, mendapatkan beberapa buah buku yang sudah lama diidam-idamkan... disamping beberapa majalah islamik seperti Solusi. Dua ruang rak yang baru saya kosongkan agaknya menjadi tempat yang sempurna untuk buku-buku saya yang baru saya beli.

No comments: