Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Tuesday, October 27, 2009

Hmmmm..

Dua hari ini kena attack lagi dengan 'virus malas'..aduhai! Tak tahu nak buat apa lagi,selain berdoa agar penyakit malas beredar.. Banyak kerja yang belum dihabiskan lagi... adus.. fail sekolah etc.. maklumlah sekarang ni,lagi banyak fail lagilah terror cikgu ..hmm (diorang yang kata,sebab tu lah file makin hari makin bertambah & beranak pinak...)

Tak sabar mahu balik ke Langkawi lagi..kali ni mahu bercuti di Pulau Tuba,now ada resort u.. mesti best... belumlah pernah tidur kat pulau lain selain langkawi sendiri dan Selat Bagan Nyior(itu pun sudah 23 tahun lepas.. adusss) boleh BBQ,memancing untuk cik abang sayang yang memang giler memancing ikan (ikan ya,bukan orang...)nak bawak family ramai-ramai bestnya... kondesi,hmm tak tau nak cerita,kena pergi dan lihat sendiri ... mama saya kata best giler sebab dia sudah ke sana 2 minggu lepas.. (jeles nya)asalkan ada tempat boleh tidur dan bilim mandi selesa,okay la.. bestkan,bawa dapur mini, tilam tuib etc..buku catatan... wow! membayangkan keseronokannya pun macam dah tidur termimpi-mimpi...


Teringatkan kawan baik saya yang pergi berkursus,adus..lamanya 2 minggu. Junior saya, (like God sister la) selalu kalau saya tak keluar seorang (suami saya bz memanjang..jadi lone renjer la) saya akan bersama dia, Olis,saya panggil dia... adus, rindunya mengalahkan orang bercinta lagi... macam sudah bertahun tak nampak dia.. selalunya kalau saya masak,saya akan panggil dia ke rumah, dia tak ada rumah saya pun tak berasap lagi.. he he..

Di sekolah,ada kumpulan yang sudah mula 'pot luck', tak tahu hari mana lagi saya boleh 'fit in'... dan perlu cari geng..sorang2 nak masak banyak sangat,leceh lah pulak.. rasa macam nam masak laksa penang,tapi musim hujan ni,ikan mahal sikit... tengoklah minggu depan macam mana.Sedapnya laksa penang... makan kat tempat lain takkan sama sesedap laksa sendiri...kalau kena dengan sambal tumis sotong,hmmm.. best giler..

2 comments:

Anonymous said...

as salam cikgu..

dah habis membaca novel,berangan menjadi Suraya dengan bf yang handsome,kaya dan romantik,sempurnanya hidup..

syabas...teruskan menulis... tak sabar mrnunggu buku baru

ex student,spm 2007,norainie

Nora Isma Fuad said...

hai... tak pe,berangan boleh sikit.. berdoa dan carilah yang baik2...kalau dia kurang romantik suruh dia baca novel..he he