Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Tuesday, July 27, 2010

Alhamdulillah...Lega sedikit.

   Maha suci Allah yang Maha Penyembuh..alhamdulillah, selepas rawatan semalam, sudah kurang sakitnya. Petang selepas pulang jam 6.20 petang, kesakitan tu sudah berkurang.. Paginya ke sekolah, naik turun tangga, terasalah sedikit sakit.. sebab banyak pergerakan. Ramai kawan yang menasihatkan agar saya bertemu dengan PK (my second boss sebab our first boss baru bersara, so belum datang lagi boss baru) meminta agar satu kelas khas diadakan (normally, mereka akan aturkan kelas supaya murid yg cedera kaki or what ever akan dapat kelas di tingkat bawah atau sebagainya) Sebenarnya dari semalam saya mencari my boss, tapi banyak kelas etc, tidaklah bertemu. Lagi, permintaan saya dimakbulkan Allah. Alhamdulillah. Jadi esok kelas saya di kelas khas (w/p di tingkat 3, tapi saya tidak perlu naik turun tangga ke kelas-kelas, dan mereka akan datang ke sana.. susah mahu mencari kelas kosong buat masa ini)

    Balik dari sekolah, macam biasa saya berkurung lagi.. sebab masa darurat belum habis.. jemu Allah saja yang tahu. Kebetulan tersilap makan pula waktu tengah hari...  saya makan a nice nasi putih dengan ikan bakar.. nothing wrong with rice or ikan bakar, but the sambal.. saya alah dengan cili thailand. Rupanya sama dengan cili kampung/padi cuma saiznya lebih besar (and so much cheaper) Bayangkan keseronokan memakan sambal 10 minit itu bertukar dengan 'sakit perut' dan kena berkurung dalam tandas sebanyak 6 kali.. he he.. (another pahala, I believe if I sabar... hopefully) Kali pertama dulu, saya noticed cili jenis ini membuat perut saya 'meragam'... ketika itu mama dan m ngah saya ada di sini, saya yang belikan cili itu di Tesco, berlabel 'Cili Thailand;.. malam tu saya sakit perut, dan sejak itu saya sedar cili itu benar-benar 'meracun' saya..   masalahnya apabila membeli makanan dari kedai, terlupa atau alpa atau tidak tahu, mereka akan gunakan cili itu keranan harganya lebih murah daripada cili kampung.

   Badan pun rasa letih semacam sebab asyik berkurung dalam bilik air.. he he..  kaki pun rasa lega sikit. Harap-harap akan lega dalam seminggu dua ini. Semalam memang tidak tidur sangat (tidur-tidur ayam sahaja) Pesan Pak Cik Din tu, kalau kaki sakit malam semalam, biasalah... itu tempoh healing, jadi asyik terjaga, kaki terasa sakit. But today, I feel better..

   Since ada yang bertanya, di mana mencari 'bomoh patah', petuanya senang sahaja, pergi ke Sungai Pencala, near masjid. (masjid di sebelah kanan anda , sebelah masjid restaurant hijau) teruskan sehingga ke trafic light di hadapan, ambil lorong kanan. (ada dua jalan, jalan atas dan bawah: ) ambil lorong bawah. Teruskan jalan ke hadapan sehingga anda jumpa bengkel kereta (kiri) teruskan sehingga anda jumpa 'signboard' Pak Din, bomoh patah (lebih kuranglah), rumah Pak Din ni hanya kira-kira 5 meter yang berwarna kuning. Cuma bawa air sebotol dan 'token' seikhlas anda. Boleh juga menelefon nombor Pak Din : Pak Zainuddin Buyong 03 - 77298985, atau 019- 2637674. ( 131, kg sg penchala)

    Pak Cik Din ni seorang yang humble... pantang larangnya cuma semasa berubat ini tidak boleh menggunakan sebarang alatan atau bahan yang mengandungi minyak, so no deodorant, perfume, minyak angin, minyak rambut.. (but still okay sebab boleh naik angin, naik minyak.. he he) Jadi masa ni, pandai-pandailah gunakan minyak gegat saiz besar..(kalau tak mahu bau macam kambing he he) Yang paling spoil, no lipstik.. (adus.. mesti budak hairan apsal yang cikgu tak melawa ni.. he he sebab ada komponen minyak)

   Saya berdoa terus agar kaki ni cepat disembuhkan.. jemu sudah dengan tempoh berkurung.. harapnya sebelum Ramadhan bermula, kaki saya sudah sembuh.. maklumlah, puasa.. peti ais saya sudah 'sifar' tidak berpeluang mendapatkan grocery sebab kaki yang sakit, tidak boleh memandu.. leceh sikitlah..

   Saya harapkan jika Pak Din diizinkan Allah membantu kaki saya ini sembuh mengapa tidak dengan orang lain...  Atas di hujung rumah Pak Din ini anda akan betemu dengan Rumah  ANAK-ANAK YATIM, IBU TUNGGAL, jika ingin menderma, inilah masanya.

 Most of all, can wait to 'samba', 'caca' again..    rindu mahu berjalan semula..

No comments: