Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, July 24, 2008

Superwoman kah anda????

Pernahkah anda terfikir bahawa isteri anda, ibu @ mama @ mummy anda adalah juga seorang isteri, ibu, pekerja, mungkin lebih daripada itu... dia mungkin seorang pelajar... atau lebih teruk daripada itu, seorang pembantu rumah di rumahnya sendiri...

Saya sendiri sebagai isteri and ... guru (yang punya lebih 350 anak-anak )... hmm.. tidak terhitung penatnya... ada murid yang hari-hari bertanya...

"cikgu, bila cikgu mahu masukkan soalan ramalan?"... saya angguk-angguk sahaja. Jawapan saya, " cikgu akan cuba masukkan minggu ini"... tak bolehun mahu marah, kita tahu gelodak jiwa mereka... sindrom panik sebelum peperiksaan terutamanya yang hanya study last minutes... tapi kalau dibandingkan dengan zaman saya dahulu, saya sangat berdikari.... awal tahun lagi (semasa spm) saya sudah buat kajian soalan SPM sendiri, tanpa perlu menunggu atau bertanya guru saya.. telahan saya, murid sekarang terlalu manja, tidak matang dan tidak berdikari.Dalam sirtuasi begini, semua beban pembelajaran dan pendidikan terpikul di bahu guru seperti saya... kalau murid sudah mengkaji sendiri tentu saya punya banyak masa untuk kerja saya sendiri...

Kalaulah agaknya semua guru saya dahulu sangat komited seperti guru-guru hari ini, saya percaya, saya sudah bergelar Profesor, paling tidak dr... kan sedap kalau ada dr di depan nama ...dr noor... hmmm..pernah juga bercadang menyambung pelajaran, tengoklah, kalau sudah boring sangat dengan murid-murid ni, ambil cuti tanpa gaji, belajar semula...atau tumpukan masa dengan menulis... idea mencurah-curah tapi tiasa masa mahu lakukan semua itu.Apa lagi memikirkan baju yang sudah hampir satu bilik (bilik spare) tidak berlipat, baju dobi yang tidak berbasuh...aduss... (wonder kenapa lah tak ada orang gaji jepun @ dobi yang pandai megutip baju dobi sendiri, sidai dan melipat baju.)

Ada masanya sambil duduk2 un boleh tertidur.....penat.. saya ingat kalau anda superwoman @ superman sekalipun, kalau anda menjadi guru sekarang, pasti ada rasa mahu menjadi incradible huck setiap hari dek karenah budak-budak yang semakin nakal.... (malangnya tidak dibenarkan sebab takut baju cikgu koyak ...ha ha ha)
Harapan saya, kalaulah budak2 ni boleh mengerti ... dan berilah peluang dan mudahkan kerja cikgu, alangkah bagusnya...

Dalam hati, macam tak sabar mahu berpencen walaupun kerjaya masih panjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag sedepa lagi...

No comments: