Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Saturday, January 16, 2010

Membaca at LRT




Saya amat terasa rugi (lebih kurang macam bankrapsi) kerana tidak dapat bersama bagi menjayakan program 'membaca @ LRT'. Saya terpaksa ke sekolah bagi menghadiri perjumpaan Kokurikulum buat pertama kalinya. (kalau kali ke 2-3,boleh juga minta excuse dan biarkan saja kawan take over sebab ada dua guru untuk pertubuhan Silat) Bagaikan ternampak-nampak kemeriahnya. Ramai orang,akan bertemu ramai kawan baru. Tentu seronok sangat. Mungkin lain kali,penganjur boleh menjayakan program pada hari Ahad saja,tentu seronok kalau lebih ramai yang dapat bersama menjayakan program. Saya harapkan ramai orang yang berkesempatan dan terluang masanya untuk bersama program ini.. (ialah,kalau berdemo jalanan boleh pulak ramai orang)

Membaca di LRT merupakan amalan biasa saya. Kalau malas memandu,ambil sajalah LRT kalau mahu ke Ampang Park,KLCC,Central Market & Hong Kong. (Hong Kong sayalah.. ha ha)Kebiasaannya dalam beg tangan saya memang akan ada sebuah atau dua buah buku yang bersaiz kecil supaya senang membaca. Atau pun,saya akan membeli surat khabar dan membaca. Terima kasih kepada mama saya yang sentiasa membaca,kerana saya percaya amalan membaca yang diwarisi melalui darahnya mengalir dalam tubuh saya. Saya berdoa agar setiap kali saya membaca,mama saya akan juga mendapat manfaat pahala dan amalannya kerana minat dan hobi saya,saya percaya datangnya sepenuhnya daripada mama saya. Bapa saya,membaca juga tapi kurang berbanding mama saya. Suami saya ! Hmm lagilah kurang. Dia hanya membaca tentang kereta,memancing dan muzik. Itu sahaja. Sejak akhir-akhir ini saya pun sudah dijangkiti penyakit suami,apabila mulai membaca tentang kereta. Hah!Seronok juga berangan kononnya memandu BMW yang terbaru ketika membaca BUKU SEJARAH BMW yang saya hadiahkan kepadanya tahun lepas.


Membaca sepatutnya menjadi 'makanan seharian'kita. Seperti yang disebut oleh orang Lama,sesuatu amalan yang berterusan akan menjadi sikap @ habit yang akan membentuk diri kita. Kalau kebiasaannya dipupuk amalan membaca sejak kecil lagi,seseorang itu akan membesar dengan amalan membaca secara berterusan. Kalau tidak membaca,kita akan merasa sesuatu yang 'kosong' dalam diri kita,umpama kalau seharian tidak makan,kita akan terasa lapar.

Menyebut soal,membaca, aduh,saya ada 10 buah buku dalam senarai bacaan tapi belum berkesempatan membaca..dan saya sedar senarai itu akan bersambung lagi. Tekad saya,saya perlu menghabiskan manuskrip saya dahulu setelah 16 lewat daripada jadual saya. Alamak. Nampaknya cuti sambutan Hari Raya China perlu saya habiskan dengan membaca dan merancang buku baru (3) (kalau saya sempat habiskan manuskrip buku kedua.) Kalau tidak,saya perlu tamatkan manuskrip buku kedua dan lakukan auditing. Kadang berharap ada 40 jam sehari supaya saya akan mempunyai lebih banyak masa untuk membaca.

No comments: