Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Wednesday, July 28, 2010

Alhamdulillah..

  Alhamdulillah. Kaki saya semakin baik walaupun tidak pulih sepenuhnya. Yang paling tidak best, berjalan masih terjungkit-jungkit.. sembahyangpun masih atas kerusi.. (tak best sebab tidak biasakan) Masih tidak boleh duduk antara dua sujud/sujud.. kaki tak boleh dilipat lagi.. Barangkali inilah peringatan Allah, masa kaki elok tak sembahyang banyak2...   Masa sihat barangkali, kita tidak beringat banyak.. Ya Allah.. masa ini terfikir, Sememangnya Allah memberikan musibah sebagai tanda peringatan.

   Tiba-tiba saya teringatkan yang saya perlukan resolusi baru. Sepatutnya dibacakan azam setiap malam sebelum tidur sebagai peringatan kepada diri kita sendiri. Agak lama juga saya tidak membaca resolusi untuk diri sendiri. Saya alpa dan lalai.. Saya membiarkan masalah-masalah dan kehampaan menguasai diri saya(mostly and partly rancangan besar Syaitan yang tidak mahu kita majukan diri) Syaitan sengaja menjadikan kita rasa kecewa dan malas berusaha gigih. Saya mengumpul kekuatan agar saya perlu memulakan 'malam' ini juga kebiasaan yang saya lakukan sejak beberapa bulan dahulu.

   Tiba-tiba saya ditangkap rasa sayu dan pilu, terkenangkan semua individu yang telah lama meninggalkan saya. Nenek saya, datuk saya, ibu mertua saya...Kalaulah Allah berikan saya satu hari terakhir bersama mereka, saya mahu memeluk mereka erat-erat...   dan di celah-celah kepiluan itu, amat bersyukur dianugerahkan teman-teman yang baik dan sangat memberikan sokongan. Ada sekumpulan kecil, kawan-kawan baik yang sangat prihatin... berkongsi ketawa dan menangis bersama. Tanpa mereka tentulah hidup saya akan penuh dengan kesukaran... Dengan mereka, semua cerita duka, menjadi tawar dan resah bertukar rentak.. bercadang mengadakan jamuan ringan bersama, tapi maklumlah kaki yang tidak mengizinkan sekarang.. Insya-Allah dibawa selepas Hari Raya. 

   Tahun ini berkesempatan menyambut Hari Raya bersama keluarga saya di Langkawi. Sepatutnya tahu ini jatuh giliran ke JB, ke rumah ibu mertua saya.. Disebabkan suami saya sudah kehilangan kedua ibubapanya, jadi kami akan merayakan di Langkawi sahaja. Tentu dia terasa sangat kehilangan ibunya memandangkan inilah kali pertama merayakan tanpa ibunya.

   Salah satu resolusi, janganlah melihat kelebihan diri sendiri (sombong) kerana kesombongan adalah larangan dalam Agama. Jangan juga melihat kelemahan orang lain, seolah-ola kita lebih baik daripada orang tersebut. Dengan kata lain, kita menzalimi diri sendiri.

   Sama-samalah kita mendoakan kesejahteraan orang lain.. dan saya suka sekali mendoakan agar semua kawan-kawan bujang saya diringankan jodoh mereka dengan suami/isteri yang soleh/solehah... Tentunya hidup saya akan lebih meriah..

No comments: