Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, October 24, 2010

PWTC, hmmmm

   PWTC 2010. Sama seperti tahun-tahun yg.lepas, saya berkunjung lagi ke PWTC setiap kali terdapatnya perhimpunan rasmi UMNO. Bukannya apa, sekadar menjamu mata. Saya tidak berminat mendengar ucapan orang. Ucapan pada saya, adalah satu kebiasaan! Hari-hari mendengar orang bercakap, apatah lagi kadang-kala perkara-perkara yang sama yang akan dibincangkan. Sebagai seorang guru sejarah juga (bukan berniat sombong, kata orang Kedah, eksyyeen...) saya memahami sejarah perkembangan UMNO dan tokoh-tokoh yg terlibat secara langsung mahupun berjuta datuk nenek kita yang berada di belakang dan menyokongnya. UMNO telah berada lama dan berakar umbi dalam keluarga saya! Walaupun saya bukan ahli UMNO berdaftar, saya tentunya menyokong parti yang berjasa ini! Apakah Malaysia tanpa UMNO! 

    SEkiranya berjaya dibuktikan terdapat ahli UMNO yang telah menimbulkan angkara dan kemungkaran, bukannya salah parti UMNO, itu adalah kesalahan individu sebagai manusia. Yang salah itu salahlah, cuma kita tidak dapat menolak peranan UMNO terhadap Malaysia. Memahami KONTRAK SOSIAL yg terdapat dalam Perlembagaan Malaysia, dan keprrluan menghormati antara kaum adalah intipati Perpaduan!
   Bapa saya tidak berucap pada tahun ini. Boleh mengikuti selokanya dalam tajuk, My Seloka Dad.

    Mengejutkan apabila saya tiba di PWTC, yang hanya ada jualan kain-kain baju. Ke hadapan, belakang, kiri dan kanan hanya ada baju dan kain! Bosannya! Dan saya pulang tanpa berbelanja i sen pun.. (kira rekodlah) Biasanya  beli juga brooch daripada mutiara dan sebagainya!Agakna orang Sabah tidak datang pada tahun ini! Ada terjumpa ikan terubuk masin tetapin saya allergik dengan terubuk masin ni... nanti gatal muka, hidung, kepala malah sampai dalam mata pun! Bagaimana nak menggaru!

   Yang lebih penting, saya bertemu mak ngah saya, pergi makan nasi lemak... nasi lemak dan telur goreng = RM 4.. saya punya tambah paru sambal RM 6. Nasib baik nasinya dan lauk sedap, kiranya okaylah tu. Memahami sewanya yang agak mahal, mereka terpaksa menaikkan harga makanan.

   Cuma agak tidak memahmi, kenapa semua orang sibuk beli kain baju? Aduss!

No comments: