Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, October 31, 2010

Semangat sebagai penulis!

    Minggu lepas ada murid saya yang kelihatan sedih apabila kawan2 kelasnya mengejeknya gemuk. Saya katakan, kawan-kawannya sekadar 'suka-suka' memperolokkan dia saja. Kadangkala gurauan budak2 ni keterlaluan sikit. Saya katakan, janganlah biarkan kata-kata orang merendahkan semangat kita. Saya bagi contoh, saya sebagai penulis buku, ada orang barangkali akan mengulas buku kita di mana-,mana. Ada yang suka, akan kata bagus. (yang sukakan banyak jenis info, pening2kan kepala sikit, suka banyak watak yg mencabar minda : akan suka cara saya menulis.)Barangkali yang yang suka watak secara 'direct' saja: kisah 'present' sahaja tanpa ada teknik 'flash back', memori berbalik sana-sini, barangkali tidak suka sebab dia malas untuk berfikir ... dan banyak secara direct saja. pusing2 sikit pun malas nak fikir..jadi pembaca macam ni tak akan suka buku saya. Dia akn cari penulis yang berfikir macam dia juga, baru dia kan kata: bestnya...

    Saya katakan pada murid saya, ulasan rencana org itu yg mungkin 3-4 atau 7-8 perenggan tidak akan meluluhkan emosi saya. Saya sudah menulis beratus muka surat dan dia hanya 2-3 muka surat... jadi ulasan yg mungkin tidak saya sukai tidak akan menjadi 'beban perasaan'..  kita janganlah mengukur diri dengan kemampuan orang lain. Buat yang terbaik dan biarkanlah segalanya berada dalam TakdirNYA.

   Menanti november... 19 hari lagi menuju cuti.. tak sabar untuk bercuti. sudah sesak dengan pelbagai perkara... sebelum cuti, teruk juga kena lanyak untuk menyiapkan kerja.... kerja kerja kerja...
Berjanji akan cuba bantu junior menulis. Dia sudah menulis, saya akan cuba baca dan beri pertambahan idea. mengapa tidak? Membantu orang lain! Menjadi motivator orang lain tentu seronok rasanya. Kalau sedikit kejayaan saya menulis buku menjadi satu cabaran kepada orang lain untuk menulis juga! Mengapa tidak!

No comments: