Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, January 6, 2011

Dunia saya...

   Pertamanya, saya 'happy' melihat cover buku kedua saya, Cinta Sikunang-kunang (CSKK)... seperti yang saya angan-angankan.. Suka! Teruja! Saya fikirkan yang saya tidak akan seronok sangat melihatnya, ialah buku kedua, seronoknya tak akan sama dengan buku pertama dahulu. Telahan saya silap rupanya, keterujaannya adalah sama. Suka! Seronok! Teruja! Cuma saya belum melihat bukunya lagi, hanya melihat 'cover' the wall KD. Mungkin ambil masa beberapa minggu untuk stok tiba di KD dan saya akan mengambil stoknya sendiri... yang biasanya saya jual (sikit lah) daripada tangan saya sendiri.. kawan2 dan murid saya!

   Apabila bercakap dengan mama saya, mama bertanyakan soalan," Bagaimana sekolah.." Saya ketawa terus. "Terus gear 10 ma, tak ada gear 1 dulu.." he he he.. Memang betul pun.. semuanya perlu bergerak dengan pantas dan cepat. Kutip yuran, mesyuarat, mengajar, aturkan file, itu ini.. a long list.. setiap hari senarai semaknya panjang sekali, yang potong separuh, datang lagi lima enam items.... letih.. Looking forward untuk bercuti raya cina.. best!

   Manuskrip baru (ke empat)belum bermula walau semuka pun.. seincipun tidak dalam sehari dua ini... saya ingat nak brek seminggu dua.. susun file baru, lebih kurang ada idea baru, ada story line, ada motif, isu, latar, dah tahu mana nak fokus.. maybe kena belajar marketing plan kot.. he he he..  dalam kengkangan sekolah ini, kadangkala semuanya jadi a bit slow (kadang2 bukan a bit lagi, sangat2 slow.. banyak kerja)

No comments: