Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Saturday, January 1, 2011

Resolusi Tahun Baru

Mahatma Gandi @ Mohandas Gandhi: Be the change that you want to see in the world!

Lawrence J.Peter: Ledd, follow or get out of the way! 


Selamat datang Tahun Baru! Bersyukur ke hatrat Ilahi dengan limpah kasihNya, saya masih lagi dapat berpijak di buminya. Dengan menggunung harapan, dengan RahmatNya, RahmahNya, SakinahNya, saya masih berupaya meneruskan kehidupan saya dengan baik, having a good job, menjadi pendidik dengan cemerlang (walaupun susah nak dapat title cemerlang.. he he) dan menjadi penulis dengan idea terbaik saya. (I'm trying my every best each time) 

   Alhamdulillah.. selepas setting a new office area, mempunyai semangat yang labih baik lagi. Actually selepas mendapatkan almari baru dan almari serba guna (partly sebagai pejabat kecil saya di dalam bilik tidur) rasa lebih seronok berada lama di meja dan kerusi ini.. Yah! (dulupun seronok juga, tetapi dengan suasana baru, lebih tenteram dan bahagia) Membiarkan alunan lagu Maher Zain bersenandung, saya lebih gembira!Apatah lagi mengingatkan proses mendapatkan almari yang sangat lama. Tiga jam saya habiskan dengan suami untuk memilih almari di Ikea, rupanya ended dengan sling door yang sudah habis stoknya menjadikan kami perlu menunggu kira-kira 3-4 minggu untuk menunggu kedatangan stok baru. (Sebenarnya bukan saya yang cerewek, saya boleh membuat kepetulan untuk memilih dalam masa hanya 15 minit... suami yang sangat cerewek.. too fussy...) Dan kami pulang dulu balik kampung saya, ke pulau saya, Langkawi. 

                               Selepas balik dari sana, saya terus menelefon Ikea, dan bekalan tersebut sudah sampai. Cepat-cepatlah saya 'paksa' my hubby ke sana, kerana bimbangkan bekalan sling doornya habis sekali lagi. Yang penatnya, apabila sampai ke sana, dia rasa pintu itu tak sesuai pula! Sekali lagi, saya disinggahi a 'nightmare', janganlah dia ambil masa dua-tiga jam sahaja.. adui!! Dan setelah muka yang 'muncung' sikit, (berdepa juga) masalah diselesaikan dengan tempoh  satu jam setengah! he he he.. (Bukannya apa, resolusi saya mahu selesaikan semuanya sebelum tahun baru.. Ialah bukannya mudah juga memindahkan barangan, label dan semuanya.. Sebabnya, apabila persekolahan dibuka semula, saya akan sibuk kembali. Dengan manuskrip yang perlu disiapkan, kerja lagi! Sudah tiada masa memindah barang ke sana dan ke sini lagi! Dan dengan rasa lapang, pada malam, 31 dis 2010, 95% pindah memindah siap! 

    Manuskrip ketiga (baru) dapat disiapkan  dalam masa yang saya impikan..Insya-Allah, kalau tiada aral, akan menghantarnya pada hari Isnin. Dan sekarang sedang mengfailkan informasi baru untuk manuskrip yang ke empat. Saya tidak mahu berehat lama, sebab kalau lama-lama nanti, malaslah pulak. Alhamdulillah- sudah ada 'storyline' yang baru. Bahan pun ada sikit-sikit. Perlulah mengkaji dengan mendalam lagi. Seperti novel kedua dan ketiga, alhamdulillah, ada teman-teman @ ex-pelajar dan pelajar yang sedia membantu untuk mendapatkan bahan sedikit sebanyak based on their knowledge dan pengalaman! Best! Saya tentu tidak akan dapat menulis tanpa bantuan semua pihak! Terutamanya pembaca dan teman-teman yang asyik bertanya, bila lagi, novel saya akan keluar lagi? Satu motivasi yang hebat untuk meneruskan usaha! Terima kasih daripada hati saya!

No comments: