Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Friday, August 26, 2011

Majlis Solat Hajat dan Ramah Mesra

    Malam Ramadhan yang berkat ini telah diadakan majlis Solat Hajat, Solat Terawih serta majlis Bacaan Yasin di dewan sekolah sempena, Ramadhan dan mendoakan agar anak-anak didik muslim dan muslimah yang akan menghadapi PMR dan SPM akan berjaya dengan cemerlang, dunia dan akhirat. Acara yang berlangsung dengan majlis berbuka puasa, upacara ringkas berbuka dengan meminum air zam-zam, air mineral, tamar dan anggur, diikuti dengan majlis menyempurnakan Solat Maghrib yang diimamkan oleh Encik Ammar b. Wan harun, Imam Muda (astro)... Bacaannya lunak sekali, terasa bagaikan meresap ke dalam jiwa. Tanpa sedar, airmata merembesan keluar. (jarang dirasakan ada ketikanya bacaan itu menyusuk jiwa. Ada masanya kita bersolat, dengan mana-mana iman, ada masanya tidak menyusuk jiwa)

   Diikuti dengan majlis makan malam, menjelang Isya, selepas bersembahyang Isya, diikuti dengan Bacaan yasin. Saya suka sekali majlis yang dipimpin oleh Imam Muda, Ammar Wan Harun ini. Bacaannya jelas, tidak terlalu laju, menjadikan bacaan yang dibaca terasa dalam jiwa. Ada masanya kita bersama majlis bacaan Yasin, jika imam membaca terlalu laju, makmum yang mengikuti bacaan atau sama-sama membaca akan semput. Belum sempat habiskan ayat, sudah ke ayat yang lain. Terlalu laju, jadi tiada penghayatan. Majlis Yasin tadi sungguh sempurna! Alhamdulillah.....Suaranya lunak, bacaan yg sangat baik, melancarkan majlis dengan baik sekali. Apatah lagi melihat akan wajah anak muda ini yang kelihatannya sangat tenang walaupun diberitahu bahawa beliau tidak begitu sihat! Alhamdulillah, dengan keizinannNya, beliau dapat bersama kami. Kami sungguh beruntung!

    Sebenarnya, sudah lama tidak berimamkan imam yang memberi kesyahduan yang begini hebat! Alhamdulillah. Tidak semua solat atau majlis yang dihadiri boleh memberi kesyahduan yang sama! Alhamdulillah...





No comments: