Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Monday, January 18, 2010

Cinta mestilah bertepuk kedua belah tangan 3




Semalam singgah ke facebook sebab sudah berjanji dengan adik saya Miss G,akan bercahtt sekejap. Dia sebenarnya mahu saya sms saja,tapi adus malaslah sebab penat menekan button telefon. Kalau 'live chatting' lebih mudah sebab menaip lebih pantas,saya boleh menaip pantas sebab sudah bisa menaip (walaupun tidak pernah berkursus) Agaknya Alah bisa tegal biasa.
Bercerita kisah dia,saya sudah fahamlah ceritanya. Berbincang sekejap perihal kisahnya. Saya minta bertemu dengan Mr. Y nya,sebagai kakak,saya rasa ada baiknya saya bertemu kawannya ini supaya setelah mengenalinya,mudah untuk saya berbicara (sekiranya perlu)di masa hadapan. (atau boleh swing kalau perlu.. he he)
Tiba-tiba kata adik saya,dia ada rahsia,tapi dia hanya akan beritahu bila tiba masanya.
Kata saya,"let me guess. Dia sudah pernah berkahwin.Ada anak?"
Adik saya terkejut,"macam mana kak tahu?"
Saya hanya ketawa,"pengalaman sayang.Pengalaman. Tak akan ada rahsia yang lebih besar daripada hal itu."
Dia kata,"kak tak marah."
"Kenapa pulak mesti marah. Single mingle ke,duda ke,sama saja. Orang jugak. kalau nak kahwin atau bercinta dengan beruk,saya akan marah."
"...takut sangat kak marah. Maklumlah banyak lagi single kat luar sana."
"Kalau single tapi ramai macam yang mamat kelabu tu,buat apa. Letih menunggu tapi lastly tarak apa juga. Buang masa saja."
Bercerita sekejap dengannya lagi,pasal Mr Y tu. Sekadar menasih dia dalam perhubungan ni kenalah bersabar banyak,jangan demand itu dan ini. Kalau nampak,macam mamat tu okay,sembahyang,jangan yang menggatal... ,okay lah tu.
"Yang lebih penting,baiklah duda daripada suami orang. Poligami memang dibenarkan Islam,tetapi takkanlah berkahwin saya mengikut sunnah,perkara lain mengapa tidak mengikut sunnah? Banyak lagi perkara yang boleh mengikut sunnah,makan,ibadat,cara bergaul bersama isteri,itu tak pulak dikira."
Saya akan terus berdoa agar jodohnya dipermudahkan.

Masih ramai gadis2 baik yang merupakan kawan saya yang belum berkahwin. Sekadar rasa simpati sebab tidaklah juga bertemu lelaki-lelaki baik untuk di matchkan. kalau sekadar kenal2 sikit,tak beranilah saya. Perkahwinan itu perjudian hidup,kalau dapat yang baik okaylah,dapat yang mamat merempit,mamat dadah,mamat itu dan ini, aduss, kasihanlah hidup.

No comments: