Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Saturday, November 14, 2009

Mama's day out...

Hari ni saya bersama kengkawan seramai 11 yang lain ke Red Box,karaoke.. Saya ni actually bukannya karaoke person, begitu juga suami. Kalau menyanyi pun,sekadar di dapur atau masa mandi kot... suami saya dalam kereta pun tak pernah menyanyi,walau pun hari-hari bekerja mendengar orang menyanyi. He enjoy musics not singing or songs. Ini pun kali kedua berkaraoke. (In fact I just 'not okay'kalau menyanyi..ha ha)

Kadang pelik juga memikirkan mengapa saya tidak minat menyanyi (or should I say, cannot sing at all... sound like singing katak yang tengah frust.. ha ha )both of my parents can sing ..(trust me like Tan Sri P.Ramlee and Puan Sri Saloma tau... dulu-dulu la,sekarang my dad tak boleh menyanyi kot,semput)Tidak seorang pun daripada kami (4 orang adik beradik) yang boleh menyanyi..(atau sebenarnya boleh menyanyi tapi tak pernah mencungkil bakat)... Semasa zaman budak-budak kerap juga melihat mama dan bapa saya menyanyi atau mengarahkan drama,the famous mahsuri...

Bernasib baik,kerana saya tidak minat menyanyi dan tidak pernah berminat untuk mengetahui sama ada saya boleh menyanyi seperti mama atau bapa saya,kalau tidak saya akan hanya akan menambah jumlah rakyat Malaysia yang beratur panjang untuk menyertai rancangan realiti dalam nyanyian... Kasihan melihat ramai sangat orang yang berminat untuk menyertai dalam pertandingan menyanyi tanpa menyedari mereka tiada bakat pun dalam nyanyian... kasihannya hakim yang terpaksa mendengar nyanyian yang 'buruk'adus....dan bernasib baik juga saya tidak berminat untuk berlakon.. he he.. kalau tidak tentulah saya tidak akan menjadi pendidik...

Mengingatkan karaoke tadi membuat saya tersenyum sumbing, kelakar mengenangkan para mama (yang single ada 3 orang sahaja, yang lain isteri,mama dan nenek orang) bukan main lain menyanyi (sekadar melepaskan 'the evil side' of us in the good way) Sekadar suka-suka... ada antara teman kami yang akan berpindah,jadi sekadar be together... togetherness...Kalau murid kami tahu bagaimana riuh rndah perangai kami,tentu geleng kepala budak2 ini... jauh di sudut hati terasa risau sebab SPM kertas sejarah akan bermula pada 17 dan 18 Nov.. hati di dalam bagai dipalu...doa saya,murid saya akan dapat menguasai kertas itu...harapkan mereka gembira menjawab kertas itu seperti saya gembira berkaraoke walaupun 'sounds never okay to me'...

Apabila tua-tua nanti,pasti saya akan duduk dan mengenangkan kembali saat-saat gembira seperti ini... (sekarang ni belum cukup tua lagi.. he he)

No comments: