Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, November 29, 2009

Mengenang cinta di KLCC

Seharian di rumah sebenarnya lebih memenatkan daripada keluar bekerja. Masa itulah boleh nampak 'habuk',sawang etc yang menjadikan kita bekerja untuk melakukan sesuatu yang 'tidak perlu' sebenarnya. Sempat hanay menaip beberapa lembaran manuskrib baru.Tiba-tiba ternampak 'miss called' daripada suami. Hai,pelik juga rasa hati. Dia jarang menelefon saya,sebab belum sempat, "missed" kata dia,saya yang akan call dia. 2 Kali sehari,(beberapa jam sekali)kira normal kan.Just to have a simple chatt.

Apabila call balik,katanya,"nak ikut abang pergi klcc,lepas tu ke gombak,untuk hantar repair guitar (to his fren's shop)"
Tentunya saya akan ikut,lama juga kami tidak keluar bersama,KLCC,lagilah,entah-entah sudah setahun tidak ke sana bersama.
KLCC mengingatkan saya kepada kenangan silam. Back to 1999,it was November.Masa tu,kami belumlah serius lagi. Actually,masa itu saya sudah tanyakan kepada dia,kalau dia tak serius terhadap hubungan kami,I'm leaving. Saya sedar kami baru sahaja bertemu kali pertama 9.9.99 (tapi banyak kali dan beberapa hari kami spend bersama) tapi malaslah mahu buang masa lama-lama lagi. Saya pernah habiskan masa 6-7 tahun dengan orang lain tapi hubungan tidak menjadi juga. So ambil langkah selamatlah. Masa itu pulak, saya sudah kembali ke Langkawi (berpindah dari KL 1998 )jadi,tentulah susah juga mahu berjumpa.(saya perlu datang ke KL).
Yang kelakarnya pada masa yang sama,murid f6 saya datang ke KL bersama-sama rombongan sekolah.Kebetulan selepas saja saya keluar daripada rest room,ternampak 7 orang murid saya di hadapan lobi,dan kebetulan mamat saya ni menunggu di sana. Alamak,diorang pun menjerit,"cikgu." Saya memang terkejut beruk sangat. Dalam hati cuma berkata,"alamak.habislah kalau saya tak jadi kahwin mamat ni,budak saya sudah nampak. Sure balik jadi bahan gosip ni." Selepas pertemuan kali terakhir di KLCC,si dia berkata,dia akan berfikir tentang apa yang saya tanyakan. Saya pun pulang ke Langkawi dengan kerisauan yang banyak juga. Adus.. pertama,hati dah suka kepada dia... keduanya, just enjoy be with him... Sebenarnya selepas kami berkahwin barulah terbongkar rahsia,dia katakan sudah lama dia sukakan saya tapi saja taknak beritahu.. Hiss,kenapalah buat saya bimbang je.
Saya tidak pernah dating ke KLCC kecuali dengan suami,so kira speciallah juga. Tadi masa makan petang,barulah terbuka cerita dia,yang dia bulan tu saja,bertemu dengan 17 orang wanita.(sebenarnya bertemu as a frens,ada yang bertemu kat station bas saja,ada yang pergi minum).. saya kata,dahsyatnya,macam calon temuduga je. (maklumlah kami bertemu thru internet,memang itulah gayanya... saya pun bertemu 3 orang yang lain,tapi kalau tak suka, lariii je sementara boleh lariiii.. he he)

1 comment:

UnGu VioLet said...

salam kenal..
salam ziarah..