Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, November 19, 2009

At last...wonderful things happen

Hari ini kertas 2 sejarah SPM berakhir,lega rasanya... Dari semalam,saya tidak nyenyak tidur,maklumlah, risau juga dengan my kids di sekolah.. yang rajin,tentulah tidak bermasalaah,jangan 'malas' tu la.yang menjadi masalah.. selalu saya katakan kepada students saya, murid saya boleh skor markah daripada 'o - 100'... semuanya ada,jadi pilihan di mana mereka mahu dapat markah,adalah pilihan sendiri.
Tidur saya agak terganggu,jam hampir 2 pagi,baru saya terlelap.. risau kertas sejarah 2 dan mungkin juga sebab minum kopi di Ikea padajam 6 petang.Berdoa terus agar ALLAH permudahkan untuk murid2 saya yang rajin.. (sebab kalau malas dah nak buat macam mana lagi)
Hari ini pulak merupakan hari yang panjang buat saya. Pagi keluar jam 6 lebih dan pulang juga hampir pukul 7 malam.Pagi ada tazkirah di surau.Seronok dapat bertemu dengan Ustazah Noriyah (sudah berpencen tahun lepas) Bukan sahaja sudi memberi sedikit tazkirah buat kami,datang juga dengan membawa laksa kedah yang lazat... (saya memang gilerkan laksa kedah,makan 2 pinggan.. lupa ada niat mahu diet)Kemudian ustad muda kami membincangkan tentang 'kelebihan solat dari sudut sains' (boleh baca bawah tajuk sains solat) Tengah hari selepas sekolah,kami ke Puchong,ada kawan yang baru masuk rumah baru nak menjemput kami datang,balik ke sekolah sudah hampir jam 3.30 petang, saya balik ke rumah,mandi dan tukar baju,kembali ke library (sebab bertugas) dan mahu menunggu 'anak-anak tiri saya' yang akan tamat kertas sejarah 2... lega melihat senyuman mereka dan 'tajuk-tajuk nujum saya menjadi' Alhamdulillah... what a release...Saya menyambung kerja-kerja melengkapkan fail panitia...(kerja giler)sampai jam 6 lebih petang... rasa bagai mahu tidur di libray agar boleh siapkan kerja...
kepenatan sebab tidak dapat melelapkan mata semalam bagai hilang melihat dan mendengar ucapan,'luv u teacher,thanks teacher,sayang cikgu etc'... ada juga yang berchatt thru facebook (maklumlah esok tiada peperiksaan)dan ada yang menelefon... I'm so ... (lost words)
rasanya malam ini,saya akan pengsan awal...

2 comments:

Anonymous said...

as salam kak,

pukul brapa pengsan kak?




zita

Al Quds Travel said...

Al Quds Travel Welcome You :-

"FIESTA ALQUDS TRAVEL FAIR"
Date : 10,11,12 December 2009
Time : 10.30 am - 10.00 pm
Venue : Ruang Legar KB Mall K.Bharu
Organizer : Al Quds Travel Sdn Bhd
Tel No : 609-747 9999