Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Tuesday, November 24, 2009

Akhirnya saya berjoging..di one u

Setelah beberapa hari memasang niat untuk berjoging,asyik tergendala sahaja,hujan dan pelbagai masalah dan alasan yang dicipta sendiri...finally,akhirnya berjoging. Tempat saya berjoging bukan jalang-jalang tempat,beraircond,nyaman,terlindung daripada panas dan hujan...
Semalam ke one u,dapat tahu hari ini rupanya hari Jaya Jusco card's Day..alamak.. pagi-pagi lagi saya memasak nasi goreng (nasi lebih semalam) dan nasi lemak sebab perlukan energy untuk berjoging... dengan jeans dan blaus dan tentunya kasul ala-ala sport shoes,saya sudah bersedia berjogging. Pergi awal,jam 9.30 pagi sebab takut masalah parking kalau lambat... tapi ya Allah,ramainya orang,macam tak payah bayar harga barangan yang dibeli.
Saya jadi pelik sebab ada ramai pelanggan yang membawa troli,membeli barangan seolah tidak payah 'fikir' empat atau lima kali. Hmm.. macam je tak payah bayar kemudiannya...Dia 'lihat' barang tu 5 saat,just baling dalam troli je.. sduhai.. agaknya mereka yang sebegini cuma berniat membantu menjana ekonomi negara...
Memang banyak barang yang murah tapi pandai-pandailah fikir sendiri,antara keperluan dan barang sampingan... grap dua pasang kasut for birthday my mum, memang murah.. kasut kulit memang tak akan dapat harga yang murah... inilah masanya untuk membeli.
(97% pembeli wanita,sukar pun mahu nampak pembeli lelaki... kalau adapun yang mukanya sudah sedepa,melihat isteri yang naik 'syeh' membeli... Saya rasa pening lalatjuga berada dalam lautan manusia,agak pelik melihat orang lain yang membawa anak-anak dan bayi ke sana... sepatutnya,anak-anak tinggalkan di rumah,apatah lagi bayi, dalam ramai-ramai ni,perlu waspada,ada yang membawa penyakit barangkali. Dengan kata lain,kita mendedahkan anak-anak kita kepada penyakit.
Atau sudah terpaksa membawa anak-anak, mintalah 'hero' menunggu di tempat makan (food court) dengan budak-budak,lebih selamat.
kalau tidak membawa penyakit berjangkit pun,kadangkala budak2 ni boleh hilang dalam manusia yang sedang asyik membeli-belah...
Dalam perjalanan pulang,saya berfikir agaknya boleh JJ mengaut keuntungan berjuta ringgit dalam dua hari ini,ialah kalau setiap pelanggan membelanjakan hampir RM 500 atau lebih (dengan menganggak troli-troli yang penuh)(tidak termasuk saya la)..memang JJ akan untung 'berbaloi-baloi'... elok juga saya katakan,harga barang memang murah..kalau anda belum ke sana,eloklah memasang khemah di luar One U,esok jam 9-pasaraya sudah dibuka lagi..hanya tinggal sehari sahaja ..(esok)25 november.. pergi jangan tak pergi.... dan sediakan lori untuk mengangkut barang anda balik...

No comments: