Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Friday, November 20, 2009

At Last,wonderful things happen 11

Melihat kawan2 yang akan bertukar,hati terasa sayu... mungkin di masa hadapan akan bertemu lagi,siapa tahu... seharian begitu memenatkan. Pagi tadi saya dan beberapa orang kawan menguruskan gatering kali terakhir,bersarapan bersama 'satu sekolah', lepas tu sibuk menguruskan fail-fail panitia etc... selepas itu pulak mengangkut barang balik semula ke bilik guru (sebab bilik guru diwayering,berpindah selama 3 minggu ke makmal) Penat rasa badan membawa buku2 dan fail balik ke bilik guru..barang-barang pula perlu ditutup dengan baik bagi mengelakkan habuk (bercuti kan lama juga)Hari Isnin perlu lagi ke sekolah,ada tiga fail yang belum sempat diupdatekan (belum cukup up to date.. atau belum cukup dating...he he)
Esok sudah boleh mula dengan projek menulis manuskrip,sambung bab 5-10.. kelakarnya apabila lama terhenti (agaknya 3 minggu kot,bz sangat)perlu baca balik bab 1-4 supaya mendapat rhtym balik, adus...harap seharian boleh habiskan 1 chapter (he he,iya ke ni)+ perlu membaca buku2 yang sudah lama dibeli dan belum berbuka lagi...sebenarnya terdapat berpuluh buku yang menunggu giliran... (kalau buku-buku tu boleh menjerit sure bising rumah saya...) dan saya tahu saya mewarisi hobi mama saya yang suka betul membaca. Mama saya kalau dibaca surat khabar,mahu ambil masa 2 jam sebab semua perkara dibacanya walau pun iklan pendek... masa dulu kalau nampak je mama mahu 'pegang je' surat khabar,minta prermisi membaca dulu,saya baca 10 minit je tapi berulang-ulang,baca yang menarik dulu kemudian kepada rencana yang kurang menarik... dan hobi membeli buku juga daripada mama saya,pantang ke kedai buku,pasti akan membeli buku... hadiah kalau untuk kanak2,saya pasti tidak akan belikan toys,pasti buku atau alat tulis atau pakaian,itu sahaja. Kalau mengendeng 'gajet' yang mahal2,lagi la, maaf.
Masa kecil sehingga dewasa,saya rasa saya jarang sekali meminta-minta kepada ibubapa saya, (masa belajar ada la minta duit bila sudah pokai.. he he)kalau ada pun meminta belikan mesin taip elektronik (masa belajar dulu sebab taip biasa,letih menaip)Itu pun kalau dihitung-hitung,mesti mereka sudah membelanjakan saya berjuta ringgit dalam proses mendewasakan saya (men..tuakan saya) dan sehingga mati pun,hutang saya tidak terbayar... (harapnya dengan membuat mama dan bapa saya 'happy' hutang tu boleh didiskaunkan sikit..kan mama?
Ingat malam ni saya akan call Oprah Winfrey,minta dipinjamkan jet dan dihantarkan John Trovolta sebagai pilot agar dapat flykan saya pulang ke kampung halaman saya... huss, besarnya angan-angan..kata kawan-kawan saya..apa lah salahnya angan-angan.. he he...

No comments: