Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Monday, June 9, 2008

Akhirnya, novel saya tinggal satu sub tajuk...

Melihat jam di dinding yang sudah menunjukkan jam 1 pagi, saya sedar saya sepatutnya sudah nyenyak tidur memandangkan esok adalah hari pertama persekolahan setelah bercuti selama 2 minggu.Anehnya, mata saya tidak dapat tidur walau sepicingpun.Puas mengiring ke kanan dan kiri, membaca pelbagai ayat Quran dan zikir.Puas juga cuba bangun dan membaca, sehingga jam 2.30 pagi saya masih tidak dapat melelapkan mata.akhirnya saya bangun dan cuba menaip novel...

sehingga jam 5, matapun terasa pedih, pinggangpun sudah lengguh, memandangkan saya menaip di bilik tidur(sebabnya ada aircond)hanya dibekalkan dengan meja kecil, saya perlu duduk dan menaip di atas carpet.Kalau di depan televisyen di ruang tamu, pastinya lebih selesa, dengan duduk berlapikkan sofa dan meja bagi lap top, saya tidak perlu sakit pinggang.Bagaimanapun, mementingkan keselesaan angin air cond, bagi mendapatkan feel kat London ( he he) saya gagahi juga, duduk bersila di carpet.Alhamdulillah, beberapa halaman lagi, akhirnya saya menamatkan juga novel saya...

Setelah diteliti pro dan kontras, saya menambil keputusan menerbitkan sendiri buku saya.Minggu ini saya perlu editing semula novel, menyemak ejaan, tata bahasa dan susunan ayat.Dapatkan murid yang pandai mereka kulit buku dengan design dan reka bentuk yang saya mahukan.Pada masa yang sama,buat semakan bagaimana prosedur menghantar salinan katalog ISBN di perpustakaan Negara.Harapnya sebelum hujung Julai, saya sudah mendapat hasil buah tangan saya yang pertama.Dan yang lebih penting, saya kena siapkan blog"Dimensicinta-norafuad" nama novel saya, yang lama "Doa untuk gadisku', kata setiausaha tidak rasmi saya, Aznishah (yang juga nama watak setiausaha dalam novel saya) bunyinya macam konvensional sangat... he he.. jad saya tukarlah...

Difahamkan, kadangkala menghantar manuskrip ke syarikat penerbitan mengambil masa sehingga 6 bulan, yang lebih 'frust' lagi, tulisan anda mungkin dirombak sehingga hilang keasliannya.Menunggu bukanlah satu daripada 'hobi' saya... resah.. tension...Apatah lagi ada murid saya yang sentiasa bertanya, 'bila nak siap cikgu, dah setahun lamanya'...

Memang lama la setahun tu... tapi bukan senang mahu memperincikan setiap bumi London, adelaide memandangkan saya sendiri belum sampai ke sana... tapi selalulah berangahn ke sana... pasal langkawi, okay la, sebab saya kan orang langkawi... mungkin boleh letak norafuad al-langkawiii..

semoga anda sudi membaca dan membeli novel saya...


Harapan saya, saya agak diberi Allah kuasa minda yang bijak untuk menjalankan marketing, maklumlah, kena jual sendiri... ada ideas daripada anda?

No comments: