Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Tuesday, May 4, 2010

Selamat Harijadi Hubby..




Semalam harijadi suami saya, 3 April. Saya tiba2 terkenangkan arwah ibu mertua saya. Tahun ini kali pertama suami menyambut harijadinya tanpa ibunya yang baru meninggalkan kami 26 Dis tahun lalu. Pastinya sekiranya dia masih ada lagi, suami akan memperolehi doa yang panjang daripada ibunya. Saya hanya menelefon mama saya, mengharapkan keberkatan doa seorang ibu lagi. Kata suami, "abang lebih tua setahun lagi." Kata saya, "memang.. dan abang lebih 4 tahun tua daripada ayang.."he he, mengusiknya bagi sentiasa mengingatkan dia, yang dia sudah tua. Resmi lelaki inikan bagai santan, lagi tua kelapa, lagilah lemak santannya. Harapnya, suami saya tidak 'menggatal' apabila semakin tua..




Well! Plan untuk surprise.. tak ada. Sebab saya bimbang kalau buat plan dan tidak jadi, saya lagi frust! Ada masanya, dia tidak dapat menjalankan program seperti dirancang.. cukup saya bertanya kepadanya, "adakah kami akan keluar dinner? Sebabnya tentulah saya kena belanja... Rupanya dia ada rancangan surprisekan saya.. dan tak adalah yang pelik pun, sekadar makan at Friday's dan menonton wayang, 'IP Man 2'.. well! saya tidak menyangka cerita ini menarik rupanya.. dan saya pronounce as I.P Man yang sepatutnya berbunyi 'IP Mann nama guru/master kungfu ini. Sebenarnya, semasa suami mengajak menonton filem ini, hati saya berbelah bahagi. Kalau tidak mahu, tentulah tidak patut. Jadi okay sahajalah. Rupanya banyak moral dan nilai sejarah dalam filem ini. Hebat! Two tumbs up!




Saya pun jarang keluar dengan suami... sebab dia banyak 'songeh' cerewet sikit.. he he (funny pada saya) jadi susah untuk keluar shopping dengan dia. Saya boleh beli 30 helai baju sementara menunggu dia memilih 1 helai baju..(he he) dan pelik semalam dia memilih dua helai t-shirt dalam masa 15 minit.. hmm terpegun sekejap! Mungkinkah dia sudah berubah!




Kebiasaannya dalam cinema saya suka makan kuaci, (dan saya tidak buang kulitnya nerata-rata, saya bawakan plastik khas untuk kulit) dan selalunya saya akan memilih tempat di hujung yang tiada orang... semalam saya ditegur oleh suami, bunyi kuaci saya mengganggu dia..alamak! Dan menonton tanpa kuaci menjadikan movie saya kurang enak.. (he he he)




Sebenarnya tidak sabar untuk pulang ke Langkawi. Sudah ada plan menyambut Birthday suami, birthday anak buah, hari ibu, hari guru dan pelbagai lagi, semuanya dalam satu. Bestnya berkenduri seafood dan membayangkan makan dengan unggun api, lilin di bawah sinaran bulan purnama, aduh! Hati bagaikan dipanah asmara lagi! Semasa bercinta dulu, suka sangat saya melihat bulan.. bagai ternampak wajah hero asmaradana saya di dalam bulan yang 'nun' jauhnya... dan tidak pernah berfikir bagai Pungguk rindukan bulan kerana 'tak best' menunggu sesuatu yang tidak pasti!




Dan tiba2 cerita bulan mengheret saya kepada manuskrip ketiga.. aduh! Bulan dan Cinta!!

No comments: