Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Saturday, May 28, 2011

Aduhai pening...



Cover (muka hadapan) novel ke tiga saya: Purnama Merindu: Buku Prima.

Sudah empat hari saya pening.. dan pening bukan sebarang pening. Dan pening saya tiada kaitan langsung dengan cover di atas. Blog saya tidak boleh 'sign in'. Dimintanya saya 'verification' emel. Sudah lakukan, pun tak boleh. dah letih fikir, mana silapnya. Tempat ruangan 'sign in' pun tak ada! Panik juga. Saya terfikirkan bagaimana saya mahu 'up date' blog sejarah saya, 'djlovehistory' memandangkan pelajar kami perlukan contoh esei untuk projek. Sudah tentu saya akan membantu mereka, tapi bagaimana jika saya tidak boleh 'up date' blog saya! Bingung! Dan akhirnya, seorang ex student saya, Erwan mencadangkan, saya gunakan 'browser' (harapnya betullah istilah ini) baru. Dah jelas, memang sah rupanya, browser lama ada masalah teknikal. Sudah corrupted! Nasib baik ada adik ipar yang boleh membantu.. he he.. lega! sudah nak bingung dibuatnya.

Hari ini biasa saja, mendobi, spring cleaning.. dah banyak abuk.. kadang2 pelik, entah macam mana boleh berabuk ya... kadang baru sahaja vacum, tengok berabuk semula! Baru 1-2 hari sahaja! agaknya kena buat bilik berkaca dengan tapisan oksigen... hmmmm.

Alhamdulillah, novel baru keluaran Prima akan dipasarkan mulai Jun ini... sudah lihat covernya.. cantik, kebetulan, ketiga-tiga novel saya berwarna biru. Biru kan romantik! Sebenarnya tiada warna khusus bagi saya bagi menggambarkan romantik.. seperti yang saya pernah katakan, istilah ini relatif sifatnya, sama seperti cantik atau kacak. Semuanya bergantung kepada mata, dan deria lain bagi mentafsirkannya. Contohnya, pada saya, suami bawa balik sebungkus nasi goreng ketika saya sakit, hujan pulak tu (sebab tak berdaya masak, sakit perut, cirit birit) saya kira, romantiklah tu! Romantikus: maknanya bagi saya mengambil berat. Ada orang, sebahagiannya, romantik baginya kalau menghantar sejambak bunga... apatah lagi ke tempat kerja, semua orang tengok, itu romantik. Pada saya, itu hanya pembaziran. Bunga tak boleh dimakan pun.. simpan pun tidak juga! Akhirnya akan dihumban ke tong sampah juga!

dan cover tu, saya suka!Tidak sabar melihat buku yang telah siap! Sebenarnya berperasaan yang sama setiap kali melihat buku sendiri, "Aku tulis buku ni?" seperti tidak percaya!

No comments: