Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, May 12, 2011

Aduhai

Sepanjang min ggu ini agak 'menggila'... filing sepanjang hari. Bukannya tak mahu updated semua file sentiasa, tapi tak pernah ada waktu untuk semua 'kerja giler'itu!Hari-hari, mengajar, tanda buku, mengajar, tanda buku! Bila saja ada masa free, kena buat itu dan ini, laporan itu dan ini! Adus! Dan minggu ini terpaksa juga membuat filing.. bagaikan berbuntal biji mata, yang sakit hati tu, tahun lepas, lain caranya, tahun ini lain pulak! kalau asyik bertukar sistem, boleh 'giler' jadinya!

Minggu ini, hari jumaat pagi, seawal 5.30 pagi, mama, adik perempuan saya dan anak buah akan tiba, untuk mendaftar anak buah saya ke kolej. Malangnya, hari jumaat saya terpaksa bekerja, jadi, terpaksalah tak boleh mahu 'melayan mereka di rumah'. Yang sukarnya menjadi guru ni, walaupun banyak cuti sekolah lainnya, kita tak ada cuti lain jika terasa mahu bercuti.. lainlah kalau cuti kecemasan. Petang, saya terpaksa balik awal sebab ada tetamu di rumah kan... kalau tak habis kerja pun, nasiblah!!!! Dah over dose 'streessss'

Hari sabtu ada 'ladap' pulak, sampai jam 4 petang pulak tu, padahal kena daftar anak buah saya sebelum 11 pagi... miss semua perkara! Malam, mama dan adik saya akan balik Langkawi pulak! Aduhai! kesian sungguh, tak sempat melayani tetamu. Apa nak buat, tak pergi, nanti banyak perkara yang menjadi susah pulak!

Dalam pada tu, editor saya memberitahu agar saya 'proof reading' manuskrip saya. Maknanya baca semula manuskrip yang telah diedit dan 'proffkan'... sahkan manuskrip yang telah diedit, ayat ke, perkataan dia. Kalau tidak bersetuju, maka tukarlah balik. Jika tiada masalah dengan ayat atau perkataan editor, maka, okay! Selalunya, saya tidaklah banyak songeh sangat.. he he.. sebab editing kita dulu pun, sudah lihat banyak kali. Proses editing pun dilakukan banyak kali oleh editor, jadi, boleh dikatakan, "okay". Kalau ada hampir 500 pages, dalam 2-3 hari, mahu juga berbuntal biji mata ni!!! aduhai!! wrong timing.. he he, sebab masih sibuk macam2! aduiii!

Kertas exam saya belum tempuh lagi.. tidaklah menjadi hal sangat sebab kertas exam boleh tunggu.Yang tak boleh tunggu ni hanyalah budak2 saya, yang hari2 bertanya perihal kertas dia! aduiii!

Semoga Allah beri kesihatan yang baik dalam melaksanakan tugas! Rasa2nya, bahu pun sudah tegang! Tanda stress yang melampau!

No comments: