Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Tuesday, January 17, 2012

Resolusi tahun baru atau angan-angan Mat jenin?

    Saya d.e.m.a.m Setelah dua minggu asyik bersin, pening sikit tetapi sembuh semula, pendek kata tidak jadilah flu dan demam; barangkali bertahan dengan mengambil madu, appce cider dan scott emulsion. Tapi cuaca panas dan teman2 sebelah menyebelah yang asyik bersin dan batuk, akhinya badan saya kalah juga. Apabila hidung tersumbat, soket mata pun sakit, kepala jadi sakit, telinga pun macam tak dengar dan sakit. Bersin pula macam menjadi the 'famous panda' berkali-kli sampaikan tekak pun sakit. Dan kesakitan adalah ujian dan kifarah drp ALLAH, jadi bersabar sahajalah. Hampir sehari saya tidur sahaja. Bangun subuh, selepas tu menonton Ustad Don Tv Hijrah (6.30-7.00 pagi) sebab hari biasa tentulah tidak dapat menonton pun. Selepas itu tidur sekejap, bangun bersarapan dan ke klinik. Sementara di klinik, (klinik saya ni perlu lama menunggu sejam dua perkara biasa) sambil tu sms suami meminta dia 'tolong' gorengkan ayam, masak sardin dan sayur, malas mahu singah untuk membeli lauk sebab kerja-kerja 'up grade' bangunan menjadi tiada tempat parking dan kepala saya pun sudah berat, dan hidung yang tersumbat.





    Pulang ke rumah rupanya, hanya ayam goreng dan nasi tersedia. Mahu tidak mahu, terpaksa ke dapur sekejap bagi menyediakan sambal ikan bilis dan petai serta sayur. Tak mahulah bertengkar atau menyakitkan hati suami dengan kata-kata sekadar terpaksa melakukan perkara yang sekecil ini. Bukannya sakit sampai tak boleh bergerak pun, cuma kepala rasa sakit! Selepas malan, makan ubat dan tidur lagi. Bangun petang sedikit, rasa sudah segar sikit. Kepala masih rasa sakit lagi, sebab hidung masih tersumbat. Selepas ini makan ubat dan tidur lagi, tentu akan segar pagi esoknya. Mudahan. Insya_Allah. Berasa bertuah tidak demam panas yang teruk. Masa bersekolah dahulu, sekali setahun pasti saya akan demam teruk. Kepanasan dengan suhu yang tinggi. Entah mengapa, allergik dengan durian juga. Andai makan dengan banyak;pastinya akan demam.

   Rancangan 2012, semuanya belum bermula. Tidak sihat, banyak kerja sekolah, pelbagai alasanlah! Apa-apalah! asal bahagia...

No comments: