Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Wednesday, March 10, 2010

Keterujaan Saya bertemu Ex Pelajar saya...




Hari ini teruja dapat berbicara walaupun ringkas dengan seorang pelajar STPM saya yang sudah agak lama tidak bertemu. 10 Tahun lamanya tidak mendengar berita mereka. Dua kali sim card saya rosak (masa itu belum ada back up dan alamatnya hilanglah semua nombor pelajar yang saya simpan) Ditakdirkan saya bertemu Sazuan Said di Facebook.


Dan lebih teruja, melihat gambar saya di pelamin yang diabadikan di album maya Sazuan. Indahnya. Terima kasih kepada insan yang mengabadikan gambar tersebut. Masih terbayang di bebola mata saya, sekumpulan murid ini yang datang bertandang di Majlis Perkahwinan saya.


Kumpulan pelajar STPM saya ini special sikit (yang lain pun special dan penting, tapi mereka lebih sikit special)kerana mereka berpeluang mengkantoikan saya ketika dating, yang tidak pernah berlaku sebelum ini & meraikan Hari Bahagia saya- saya bergelar pengantin baru pada tahun mereka mengambil peperiksaan STPM. Ketika itu saya mengajar di SMK TUnku Putra,Langkawi, Kedah.


Kebetulan, kumpulan inilah yang berjaya 'mengkantoikan saya' ketika saya dating dengan boy fren saya (suami saya) di KLCC pada tahun 1999, beberapa bulan sebelum kami dikahwinkan. Ketika itu, mereka datang rombongan bersama kawan saya. Ketika peristiwa itu berlaku, saya ke Wash Room, BF saya di luar menunggu, apabila saya keluar saja, sekumpulan murid saya betul2 berada di luar tandas, dan mereka pun berkata, "cikgu.." Saya apa lagi, cepat2 lah mengajak BF saya berlalu, dengan sedikit perasaan risau.. "alamak, kalau tak jadi kahwin dengan mamat ni macam mana?" Malulah muka sikit kot.


Berbicara dengannya membongkar berita terkini daripada mereka. Ramai yang sudah berjaya. Ada inspektor,jururawat,guru dan memegang pelbagai jawatan dengan kerajaan /swasta. Sazuan membantu saya mengingatkan kepada beberapa nama, Ramziah (Ramaziah?),Syafini, Asma, Azura, Aisyah, Siti Hajar, Siti Sarah, Erwan. (maafkan saya sekiranya nama anda tidak disebut,al maklumlah, saya ini memang gagal dalam mengingati nama dan nombor) Silap-silap nama BF lama pun terlupa jugak.. he he he.


Tidak ada perkara lain yang lebih membanggakan saya lagi selain mendengar khabar yang pelajar saya semuanya berjaya! Kalau sekadar menjadi suri rumah pun kiranya, okay juga. Semoga suatu hari nanti, kami akan dipertemukan kembali.

No comments: