Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Wednesday, March 24, 2010

Hari yang indah..



Kebelakangan ini cuaca agak tidak menentu. Ada kalanya cuaca panas dan ada masanya hujan turun dengan lebat disertai dengan guruh dan petir. Mostly panas sangat, matahari memancar terik, boleh dirasai kepanasannya melekap di kulit muka. Ada harinya, saya ditegur oleh murid, kerana muka saya sudah merah menyala. Bukannya kerana saya marah : marahkan budak2, biasa, tapi sikit2 saja, marah-marah sayang. Taklah sampai nak merah muka. Apa nak dibuat, kata saya, cuaca panas.

Alangkah enaknya kalau boleh memakai t-shirt,pant dan sport shoes sebab berpakaian begitu merupakan bonus pada hari yang panas ini. Malangnya, peraturan pakaian formal tidak 'menghalalkan' pakaian yang begitu. Saya kurang faham juga tujuan berpakaian formal (dan tidak membenarkan seluar panjang dan blaus. Kalau jeans tu fahamlah saya, kurang sesuai dan tidak menampakkan suasana akademik) Pada saya, apapun jenis pakaian atau warna pakaian yang saya sarungkan ke badan saya, saya masih orang yang sama, mungkin lebih memberi persembahan yang lebih baik jika saya berpakaian blaus dan seluar (kerana biasanya t/blaus dan seluar daripada kain kapas yang lebih selesa).. keselesaan akan memberi peluang minda bergerak lebih aktif barangkali.

Sudah hampir dua minggu asyik 'bersin' seperti 'the famous panda' di u tube.
Saya cuba hanya mengambil panadol, dan batuk alhamdulillah berjaya diselesaikan dengan bantuan sebotol ubat batuk. Akhirnya, setelah sabtu, demam satu hari, semalam, kepala sudah mulai sakit. Badan terasa lemah:tandanya flu sudah melekat, dan terpaksalah ke dr.Berkesempatan bertemu dan berkenalan dengan Adik Ija, di klinik.Itulah kelebihan sakit, rupanya berpeluang berkenalan dengan seorang lagi, individu yang baik, bukankah hidup ini indah??

Minggu ini penting sangat untuk sihat sebab mahu ke Pesta buku Jumaat bagi membeli buku. maklumlah, pada hari hujung minggu, terlalu ramai orang di sana, dan tidak ada kebebasan memilih buku-buku. Hari Sabtu dan ahad, insya-Allah ingin bersama lagi Kak Aina dan Kak Mimie yang 'fun & loving'dan berkemungkinan bertemu lagi ramai penulis lain yang akan hadir, 'which is besttttt'

Sedang menyaipkan beberapa kerja lin, dan draff novel ketiga.. sekurangnya sudah ada story line.Sedang mengumpul nama-nama yang indah... yang dipersetujui oleh Kak Aina dan Mimie yang nama yang baik dan sedap kunci kepada kejayaan yang menambah perisa dalam novel.Tidak sabar mahu memulakan.. sebab memulakan itu 'penat', tengahnya 'sedikit enjoy'.. dan menyudahkan novel..'yepeee' ...

No comments: