Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Monday, March 8, 2010

Berita KarnaDya


Berita Harian 8.3.2010

KarnaDya Solutions mahu tampil berbeza
Oleh Nurul Farina Nazlan



PENERBIT buku, KarnaDya Solutions Sdn Bhd (KarnaDya) akan menjayakan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010 di Pusat Perdagangan Dunia Putra (PWTC), pada 19 Mac hingga 28 Mac ini, dengan konsep terkini dan mesra pelanggan tahun ini bagi memikat lebih ramai pengunjung singgah dan berbelanja di gerai mereka. Pengurus Pemasarannya, Faiz Al-Shahab, berkata KarnaDya akan cuba memberi kelainan terutama dari segi susun atur dan reka bentuk gerai jualan kerana pengunjung pasti tertarik melihat gerai yang menampilkan ciri berbeza dan mudah untuk memilih setiap koleksi yang dijual. ”Tahun lalu, gerai jualan kami muncul sebagai pemenang bagi anugerah gerai jualan tercantik bagi dua tahun berturut-turut selain kami turut menambah bilangan gerai jualan kepada empat daripada dua pada 2008 bagi menjalankan aktiviti promosi dan jualan,” katanya ketika ditemui Sastera, baru-baru ini.


Tahun lalu KarnaDya tampil dengan konsep ‘ala kafe’ yang menampilkan meja dan kerusi tinggi untuk digunakan pada sesi autograf dan sebuah kotak-3D yang digunakan bagi mengiklankan produk terbitan KarnaDya turut dimanfaatkan bagi menarik perhatian pengunjung. Faiz yang enggan memperincikan ‘kejutan’ yang ingin diberikan kepada pengunjung tahun ini, yakin pengunjung akan berpuas hati dengan kelainan KarnaDya untuk pesta buku kali ini selain pelbagai aktiviti menarik turut bakal disajikan kepada penggemar naskhah terbitan syarikat itu. “Selain menampilkan novelis terkenal tanah air, KarnaDya turut menjemput penulis terkenal Amerika Syarikat, Laura Caldwell untuk berkongsi rahsia kejayaannya. Caldwell seorang peguam di Chicago dan banyak terbabit dalam penulisan berunsur jenayah serta ‘thriller’ hasil daripada kajian dan pengalamannya dalam dunia guaman,” jelasnya.
Peminat novel Red Blooded Murder, Red Hot Lies dan Red White & Dead boleh menghadiri sesi bersama Laura di Bilik Seminar Kedah-Johor, PWTC, pada 20 Mac, jam 2 hingga 3 petang.

No comments: