Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, December 13, 2009

Tips @ Langkawi

Well,kata seorang pembaca blog saya,Langkawi padanya kurang eksotik. Well,pandangan peribadi saya, mungkin orang itu belum kenal apa yang ada di Langkawi sebenarnya.Seperti yang disebut orang lama,'tak kenal maka tak cinta'... Ramai kawan saya di sekolah SMK Tunku Putra dulu yang pendatang (orang luar) tapi bia tinggal di sini, sudah tidak mahu lagi tinggal di luar.Mungkin saudara patut datang sendiri dan mengadili Langkawi sendiri.Jangan dengar kata orang atau cerita orang lain kerana setiap orang mempunyai pandangannya sendirikan? Tinggal di sini,hmm, saya sendiri mungkin lebih serasi di PJ, sebab saya suka ke IKEA... susah juga sebab di sini tak ada IKEA.

Pertama,jika ke sini,perlu menikmati 'Island Hoping', RM 260 untuk 10 orang.. perlu cari kawan untuk cukupkan 10,dapatlah murah sikit,kalau tidak RM 30 setiap orang... tapi perlu pakai vitamin e banyak dan sun block cream.. ke Pulau Beras basah,P.Dayang Bunting (boleh mandi di tasiknya)kalau tak, terbakar kulit...Kalau rasa suka menikmati keindahan dasar laut,silalah ke Pulau Payar dan menikmati keindahan dasar laut di Pulau Payar at RM 100 seorang. (contact 604 9667318) atau menikmati Mangrove Geopark Trip @ RM 160 per boat.(thru agen Rm 180 @ person) Terdapat beberapa stesyen Island Hoping.
1. Berdekatan Pekan Rabu Mall
2. Pengkalan / jeti berdekatan Tanjung Rhu.
3.Sungai KIlim. (belakang Galeri Perdana)
4.Pantai Cenang.
5.da juga booth di Jeti )but mahal sikit)


Kedua,kalau mahu meneroka hutan,anda boleh joint jungle traking. @ Rm 120 @person.Ada jungle traking,bird watching (visit www.langkawi-nature.com)

Ketiga,keindahan di pantai Langkawi. Boleh mandi di Pantai Chenang,Burau Bay atau pulau Tuba (sudah ada Chalet- pulau kecil di luar Langkawi)

Keindahan di Dataran Helang,Tanjung Rhu,Datai,Burau Bay,Telaga Tujuh,Kota Mahsuri,Galeria Perdana,Underwater World Langkawi,Taman Buaya,Awana Porto Malai,Langkawi. Tapi yang wajib pergi Cabel Car.. menakjubkan.

Banyak yang boleh dinikmati sebenarnya... Langkawi sebenarnya lebih eksotik daripada pandangan anda!

Bagi saya, keseronokan Langkawi terpulang dengan cara anda menikmatinya. Kalau 3 hari di sini, 3 hari anda tersadai di Kedai pinggan mangkuk,memang tak berbaloi.. he he. Dalam buku saya,tak banyak yang saya tuliskan tentang Langkawi sebenarnya, fokus on cabel car,ada dogeng sedikit.serba sedikit sahaja mengenai Langkawi sebab ada banyak tempat yag saya fokuskan eg; London,Adelaide... mungkin buku yang lain saya boleh terperincikan lagi.. (yang ke 6 atau 7..)

No comments: