Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Friday, December 11, 2009

Langkawi,I'm coming home...

Sepatutnya kalau mengikut plan asal, malam semalam kami sudah bertolak dari PJ ke Mchang Bubok(mb), S.Perai. Kalau bertolak awal, so (jam 9 malam)jam 1 pagi sudah reach mb,rehat dan bertolak balik ke Langkawi, tapi plan yang asyik berubah dek Prince Charming saya (kejap,ada kerja lah,kejap itu ini... adus, itulah sebabnya saya tak boleh menempa tiket penerbangan tambang murah-) Malam tak dapat bertolak awal, katanya, tidur dulu, bangun 4 pagi dan bertolak... dalam hati saya,iyalah tu. selepas suboh,saya sudah bersiap secepatnya. Pukul 8, beg sudah di ruang tamu,tepi pintu, tapi macam biasa, Prince saya tu jenis 'too cool, 'and always super slow and steady.' Dia ambik masa siapkan beg dia (yang saya tengok, sikit saja barangnya - itupun check list saya sudah letakkan...saya tak boleh kemaskan untuk dia sebab nanti yang saya pilih tu tak kena pulak...) ast-last, jam 10 baru bergerak... adus...

Makan tengah hari jam 11.30 pagi kemuian ke Machang Bubok untuk ambil Mak Ngah saya dan Faris(cucu mak ngah) Bukannya apa, mak ngah saya super terrer masak,lagipun kasi canlah berjumpa mama saya (they sure having 1 billion stories to chatt)jam 4.00 di sana, terus ke Kuala Kedah. Perjalanan yang sepatutnya 45 minit menjadi lambat sebab lorong empat lorong dijadikan satu saja sebab jalan dibaiki. Dalm hati bengang juga,apasallah buat kerja waktu macam ni... kalau boleh dibuat waktu malamkan bagus,jalan tidak sesak lagi. Sampai Kuala Kedah jam 6 petang tapi suami perlu menyimpan kereta di Koperasi Nelayan terlebih dahulu,jadi terpaksalah ambil tiket jam 7 malam. (sebab tak ada jam 6.30 malam) Sempat sembahyang & makan...

Feri mulai bergerak jam 6.20 malam, tiba jam 8.40 malam (sebab menggunakan 1 enjin, jimat sebab tidak ramai pelangggan - pengguna)
Kata Mak Ngah saya,"berbaloilah bayar RM 23 sebab lama berada dalam feri.. "he he..
Saya menjawab,"kalau nak cepat lain kali,bayar 50 sen sahaja, cepatlah turun, macam naik bas, bayar sikit,perjalanan pun dekat saja."

Bengang juga melihat movie yang ditunjukkan, ada part kissing2 dan "...".. tak sesuai langsung ditayangkan untuk umum,maklumlah dalam feri ada pelbagai kategori penumpang... tak sensitif langsung!Filem kategori SX18... patutnya tayangkan saja kartun Disney..sudahlah bunyti enjinnya kuat,tak boleh dengar pun audionya, subtitle englaish / malay/chinese/ tamil pun tak ada.. baik tengok filem charlie chaplin macam ni!

Finally sampai rumah 10.00 malam selepas dinner kat luar.... adus.. satu hari la perjalanan saya... saya cakap dengar suami,tahun depan, tolonglah belikan 'kapal selam',jemunya naik feri... lambat sangat...

No comments: