Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Tuesday, December 29, 2009

Terima kasih semua

Kepada semua ahli keluarga dan sahabat handai hatta semua yang terlibat daripada staff Hospital Sungai Buloh (Wad 4c & 4d)sehinggalah ke ahli Masjid kerana menyempurnakan pengkebumian ibu mertua saya. Baru tiga hari,saya sudah terasa benar kehilangan dia. Bersama ahli keluarga semalam,dalam hati saya terdetik,kalaulah boleh beramai begini tanpa perlu kehilangan mak.
Pada malam mak baru sahaja meninggalkan alam fana ini,saya terus menelefon mama saya di Langkawi,malangnya tiada tiket kapalterbang untuk ke sini. Saya cadangkan
mama saya ke Machang Bubok dan mengajak mak ngah saya ke sini juga dengan kereta api (memang terasa bimbang menaiki bas ekspres)Alhamdullillah,mama dan mak ngha tiba hari ahad. Selepas mengambil mereka di KL Central,kami lakukan marketing (untuk memasak untuk kenduri tahlil)... Kebiasaan biasa di kampung,manalah ada menggunakan khidmat catering,lagi pun memasak sendiri terasa lebih seronok. Alhamdulillah,dengan dua orang ibu ini,hidangan sekadar ucapan terima kasih telah berjaya dilaksanakan. Semasa memasak,ingatan kami terus kepada aruah mak,kebiasaan jika mama /m ngah datang,(atau saya sendirian di dapur pun)mak akan berdiri di pintu dapur untuk bersembang (atau akan duduk di kerusi dapur)menemani kami/saya memasak. (dan kebetulan banyak kali juga mama dan mak ngah bertemu sehingga sudah begitu mesra)

Dan kebiasaannya kalau keluarga saya bertandang,mak akan risau sangat dan bertanya jika ada makanan dalam peti ais kerana tetamu mestilah dilayan dengan baik.

Saya sering mendengar pelbagai komen mengenai mak mertua orang lain,mak saya ini terlalu sempurna untuk diperlekehkan. Aruah tidak pernah menengking,tiada rungutan,sangat beriman dan bersyukor orangnya... cuma saya rasa takut dengan teguran dan pesanan mak yang telah ditingalkan kepada saya untuk disampaikan kepada adik-adik saya yang lain... pada saya itu adalah amanat mak yang penting.

Barang-barang pemberian aruah akan menjadi pemberian yang sangat berharga pada saya... dan kenangan yang manis terhadap mak akan kekal bersama saya selamanya.

No comments: