Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, February 4, 2010

Chef Wan dan Oprah






Berita yang akhirnya Chef Wan atau sebenarnya Redzuawan Ismail dianugerahkan Panglima Mahkota Wilayah (PMW) yang membawa gelaran Datuk sempena Hari Wilayah Persekutuan Isnin lalu menjadi satu berita kemegahan buat saya. Sejak pertama kali bertentang mata (hmm di televisyen)saya sedar Chef Idola saya ini mempunyai potensi besar dalam mempromosikan nama atau 'branding' nama Malaysia ke peringkat antarabangsa. Pada saya,Chef sepertinya sudah lama wajar mendapat title'seumpama'ini lama dahulu. Rupanya dalam diam,Chef Wan menolak anugerah yang susdah lama cuba diberi kepadanya atas alasan,takut memegang 'title' kerana merasakan dia bertanggungjawab dalam mengenegahkan nama negara,atau apalah sangat jasanya sehingga layak diberi anugerah begini. AduH! Che Wan rupanya begitu merendah diri. Chef Wan di mata saya,bukan sahaja layak menerima anugerah seperti ini,malah berhak menerima anugerah yang lebih besar daripada ini.

Kegigihan Chef Wan dalam mempromosikan 'penjenamaan' negara kita Malaysia bukanlah usaha yang baru. Ke mana sahaja Chef Wan pergi,saya percaya dia membawa nama Malaysia,(tempat yang kecil tapi seperti jantung Asia,seperti juga Chef Wan,bertubuh kecik molek tapi berhati waja,bersemangat jitu dan bercita-cita tinggi.

Rasa bangga saya sebenarnya timbul apabila Chef Wan dikatakan telah meraih kejayaan dalam World Gourmand Cookbook and Media Awards 2009 di Paris dengan menewaskan ramai tukang masak yang terkenal dari seluruh dunia.Dan khabarnya Chef Wan akan ditemuramah oleh Oprah Winfrey.

Seperti kata Chef Wan,"“Kejayaan saya itu telah dilaporkan dalam New York Times dan disiarkan melalui American Food Network. Mungkin inilah yang telah mendorong pihaknya untuk mengundang saya tampil bersama Oprah. Bagaimanapun masanya tidak tahu bila lagi kerana saya belum mendapat sebarang hitam putih.

“Kalau jadi insya-Allah mungkin saya akan tampil dua kali iaitu pada hujung tahun ini atau awal tahun depan, bergantung kepada kesesuaian waktu. Tahu sajalah program itu sangat popular dan tetamu lain pun terpaksa berbaris panjang. Setakat ini kita masih berbincang.

“Tunggulah nanti kalau segala-galanya sudah dipastikan saya akan memaklumkan berita gembira ini kepada murai.com.my dan rakan media lain juga,” katanya dengan teruja.

Saya bukan setakat teruja,kagum,kaget dan amat seronok. Sementelah Oprah merupakan pengacara idola saya. Harapnya pengacaraan ini akan dipercepatkan lagi. Membayangkan kedua idola saya bersama dalam satu Program pengacaraan... I got to say, "WOOOWWW...." sejuta kali.

2 comments:

Pishaposh said...

2 insan ini memang mengagumkan ... cakap serupa bikin.

Saya tertunggu2 siri Oprah mlm Ahad depan ... pasal cerita her first bos ... teruja!

Nora Isma Fuad said...

Betullll.. sangat setuju sis..