Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Monday, February 1, 2010

Kursus Dr Azizan Wow 3



Tiada perkara yang lebih baik selain daripada memahami kelemahan diri sendiri. Daripada kursus,anda akan berpeluang mempelajari nombor personaliti dan nombor akar. Suka diingatkan.nombor-npmbor ini (nombor biasa 1- 9) bukannya bermakna nombor ini ada magis terhadap anda untuk menjadikan anda kaya,bijaksana,atau 'ibu duit'. Olahan tiga nombor (contoh 1,2,9)hanyalah sekadar kelompok nombor bagi menunjukkan kumpulan personaliti yang diwakili anda.Dari situ,anda belajar memahami nilai Positif kumpulan personaliti anda dan nilai negatif kumpulan personaliti anda.

Kajian nombor ini tidak ada langsung kaitannya dengan numerologi (kajian berdasarkan nombor dan nasib diri,kehidupan ditentukan dengan nombor,contohnya bernasib malang,akan menemui kemalangan,akan beroleh keuntungan. )Kajian ini merujuk kepada perwatakan individu.Dipanggil kajian METAFIZIK bukannya NUMEROLOGI.


Quote daripada Dr. Azizan mengenai kaedahnya
(sumber: www.rahsiatarikhlahir.com.my ):
Quote:

Biar saya jelaskan sekejap. Kajian tarikh lahir saya... Baca betul-betul, kajian tarikh lahir saya (Saya tidak pasti dengan kajian tarikh lahir orang lain yang anda baca atau terjumpa atau dengar selain daripada saya).

Kajian tarikh lahir saya adalah purely based on research of human science behaviour. Saya kumpulkan maklumat ini for the past 10 years melalui test and measure, interviewing process ke atas lebih 5,000 individu.

Apa yang kita kaji? Kita tak kaji seseorang itu akan datang mati kena langgar trailer ke, meramal masa depan dia esok dia kaya ke, miskin ke, kita tak kaji dia kahwin dengan anak raja ke, itu semua TIDAK!

Apa yang kita kaji? Pernah dengar teknik profiling? Teknik yang digunakan oleh kaunselor untuk mengenal pasti watak-watak seseorang? Samalah teknik yang saya gunakan... Cuma saya mengkaji korelasi di antara seseorang itu mempunyai tarikh lahir bernombor 1, adakah sama pattern mereka? Sekiranya bernombor 2, adakah sama watak mereka dan seterusnya.

Melalui kajian itulah, saya dapat himpunkan satu kesimpulan yang korelasi amat kuat di antara satu-satu nombor itu dengan watak-watak yang mereka ada... PERWATAKAN... bukan masa depan....

Di dalam science of success dibawah konsep NLP. Anda akan dapati tentang persamaan watak-watak orang yang berjaya dengan orang yang kurang atau tidak berjaya.

*****************************

Pengalaman saya mengenali diri sendiri. Daripada kursus ini saya mendapati diri saya mempunyai nombor personaliti nombor (2,2,2) Personaliti nombor 2 ini, menunjukkkan perwatakan orang yang jujur,tahap kesabaran yang tinggi,mempunyai daya dan ketahanan untuk mengajar orang lain. Dan saya tidak suka dengan suasana bising. Disebabkan saya dominan dengan nombor yang sama, jadi - personaliti ini begitu kuat.. OWWWWWW

Perwatakan negatif tentang nombor 2 ini adalah,dia selalu 'confused'.. Confused di sini bukanlah setiap masa /kali,cuma berhubung dengan beberapa perkara. Contohnya,kalau diminta saya membuat pilihan ,a dan b dalam tempoh 15 saat,saya memang tak boleh membuat keputusan. Saya memang sedar hakikat ini,disebabkan hal inilah,saya tidak suka bekerja last minutes (dan saya akan gelabah giler dan tertekan- dalam keadaan tertekan akan menyebabkan saya stress/keliru) Saya juga sedar saya tidak boleh membuat keputusan dengan kadar segera jika boss minta saya berbuat demikian. Even,pilihan yang diberi oleh suami,"untuk pergi makan di a atau b",selalunya even memang akan saya jawab dengan,"ikut abanglah. Saya tak pernah beri nama tempat untuk keputusan,sebaliknya mencadangkan beberapa tempat untuk dia pertimbangkan.

Saya tersedar dengan beberapa masalah dengan diri saya,suka 'sesat'jalan. Bagi jalan yang biasa saya gunakan,okay tapi kalau kali pertama ke sesuatu tempat (kadang banyak kali juga sesat jalan)Saya biasanya akan sesat jalan,walaupun sudah ke tempat itu sehari sebelum itu. Kelakarkan.

Saya gagal mengingati nama orang lain.Kalau lama tidak bertemu,maaflah... selalunya saya akan meminta maaf dahulu jika saya terjumpa seseorang yang saya fikir sudah bertemu sebelum ini sebab sudah lupa,'namanya'.Aduuiii.

Semasa saya di UKM dahulu,minggu pertama kuliah,paginya saya ke kuliah bersama seorang rakan Masita,dia balik dahulu sebab kuliahnya tamat lebih awal. Saya memang confused untuk balik ke asrama padahak,kamsis saya, Kamsis Ungku Omar hanya lebih kurang 5 minit daripada Fakulti FSKK. Saya hanya perlu berjalan daripada FSKK ke Pusanika,tembus ke jalan dan Walla- sampai ke asrama. Tapi pada masa itu, 'jammed'saya memang tak dapat mengingati jalan balik. Saya terpaksa melalui jalanraya ke luar,FSKK ke Fakulti Fizik dan Gunaan - Kamsis Ungku Omar, 30 minit perjalanan. (masa itu tiada telefon genggam)Punyalah takut sebab ada pekerja binaan yang bersiul-siul (bukan sebab saya ni cantik,saya sedar hal itu,sebab tak ada orang berjalan melalui jalan itu kecuali kenderaan)

Saya tiada dua orang kawan lelaki serentak (bukan kawan kuliah- special boy friend)agaknya,saya tidak suka keliru/confused seperti yang dilakukan oleh sesetengah orang lain.

Selain itu,emosi sikit,jadi biasalah melihat saya menangis setiap kali melihat kawan bersara walaupun kawan yang tidak 'close sangat'. Menangis tu mainan sayalah. Tengok movie pun boleh menangis. Sebanyak mana saya ni 'love fun' sebegitulah saya suka juga 'memangis' he he.. Suami saya kata, 'cengeng' tapi taklah pula menangis kalau dia tidak bawa saya ke movie etc. Kadang-kala dia pelik melihat saya menangis dengan susah payah hanya ketika menonton "Cerekarama"... ha ha.. (Memang sah tak boleh menjadi jururawat,dr..,penerbit drama,pelakon alahai....sebab terlebih emosi)Kalau saya menulis pun.part sedih saya boleh menangis to get feeling.. feel lebih (pecah rahsia)

Bising- murid saya gelarkan saya allergik dengan bising. Memang alah betul dengan kebisingan- saya sakit kepala. Itulah agaknya sebab personaliti saya didominasi dengan kumpulan 2 - 3 kali allergik dengan bunyi bising. Kalau kelas saya,saya pastikan semua senyap dahulu sebelum mulakan kelas... I can say,I'm a fun teacher but somehow - dangerous.. he he.. can fire people like dragon- fun dragon he he he..

Saya harapkan anda tidak akan melepaskan peljuang kursus di KL pada bulan Mac. Sila semak akhbar atau carian Laman Web- Rich Resourches.

No comments: