Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, February 28, 2010

Hati saya berbalam-balam...al_fatihah



Hati saya berbalam-balam (tidak berapa jelas/kabur)... tidak tahu untuk berasa lebih bahagia atau sedih. Tiga hari yang lepas, saya menerima berita gembira, sepupu saya Suhaiza selamat melahirkan anak ketiga, seorang bayi perempuan. Hari khamis pula,biras saya, Zaleha selamat melahirkan anak ketiga mereka, Al-Faruqi.

Sejak seminggu lepas (actually dua minggu lepas) adik ipar saya dan isterinya (biras saya) berulang-alik dari pj ke T'ganu kerana bondanya tidak sihat dan dimasukkan ke wad. Hati saya sudah bercampur, antara sedih dan kasihankan mereka. Ibu mertua saya baru sahaja kembali ke Rahmatullah pada 26 Disember (baru sahaja 2 bulan lebih).. dan kini pula ibu mertua ipar saya ini tidak sihat. Walaupun mereka nampak tenang,kerana barangkali kuat menyembunyikan kesedihan, saya sedari jauh di sudut hati mereka, mereka menyimpan perasaan yang sangat sedih. Tiada seorang anak/menantu pun yang tidak akan kesedihan melihat bonda kita yang tidak berada dalam kesejahteraan. Agaknya, airmata saya yang melimpah lebih banyak kerana saya ini mudah sangat menangis, dan tidak bererti mereka yang tidak menumpahkan airmata tidak mempunyai perasaan sedih.

Hari ini saya menerima berita bonda kesayangan mereka, telah kembali ke Rahmatullah pada jam 6.05 petang di Hospital Kemaman, T'ganu. Airmata saya terus gugur, bukan bermakna tidak merelakan dia pergi mengadap Yang Azali, cuma kesedihan mengingati kedua ipar dan isteri yang kehilangan kedua bonda mereka berselang 62 hari. Peristiwa ini tentunya sesuatu yang Berat untuk ditanggung. Saya percaya, seperti yang disebut Allah, Allah hanya akan memberati kita dengan sesuatu yang sanggup kita tanggung. Hidup kita telah ditentukan Qada dan Qadarnya.

No comments: