Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Sunday, March 6, 2011

Empat kaki novel yang manis...


Pagi-pagi lagi (tidaklah pagi sangat, jam 11.00 pagi) saya tiba di Amcorp Mall, salah satu tempat membeli belah yang saya suka, sebanrnya saya lebih suka ke sana pada hari sabtu sebab lebih banyak Flea Market, kadangkala (selalunya) tidak juga membeli belah, sekadar menjamu mata. (semalam kan saya ke Ipoh) Hari ini saya ke sana dengan satu misi, membeli keperluan kakak senior saya yang akan menunaikan umrah ke Mekah. Jadi, saya terus menuju ke tingkat 3, membeli barangan dan lalu ke Popular, sekadar meninjau buku saya sudah masuk ke kedai buku atau belum. Alhamdulillah, minggu lepas saya lihat ada dalam 10 buah, minggu ini sudah susut separuh.

Kebetulan, saya terserempak adik2 manis, yang masih muda remaja, yang meminati novel, yang berada di rak, lalu saya hampiri dan we have a little chatt, malangnya saya lupa bertanyakan nama mereka.. Saya anggap mereka ni 'kaki novellah'... kalu sudah berada di rak novel, tentulah suka membaca novel. (aduhlah adik-adik, kurang sopan sungguh kak Nora ni! Terlupa bertanyakan empunya nama masing-masing. Kadangkala kita ni benar-benar bertindak bagai orang Melayu sejati, selalu bercakap-cakap, bertegur sapa tanpa memperkenalkan diri sendiri. Kalau budaya Barat, mereka mulakan dengan nama saya... and you are ? Lebih properkan? Terasa begitu rasa bersalah... dan bila sudah turun ke bawah mall, barulah teringat.. aduh! Buruk laku betul. Maafkanlah adik-adik ya!) Kalau adik-adik terbaca cerita ini, masih boleh kenalkan dirikan? Kad kartu nama bertukar tangan. Saya harapkan mereka akan beli CSKK atau Dimenci Cinta saya. Senyum sendiri.

Lain-lain, saya kenahabiskan bab 1 manuskrip baru, sebab sudah lama sangat, terbiar, sampai sudah bosan melihat pages yang belum berganjak lagi. Mudahan Allah permudahkan.

Kemudian ke BOOK Excess : kononnya tak mahu membeli buku lagi, sebab banyak yang masih disenaraikan... (agaknya macam beratur menunggu dibaca) tetapi melihat buku yang hanya berharga 3.90 (harga asal 69.90) dengan isi dan maklumat bagus, (tajuknya Wordpay) mengapa tidak! berbaloi pelaburan yang sedikitkan. Dengan 200 pages ketebalannya, mana lagi nak dapatkan buku tersebut dengan harga kurang sama seperti sepinggan mee goreng (Rm 4)..

No comments: