Jom Berkomunikasi.


NOVEL KE 4 - SEPTEMBER 2013. SILA KLIK LINK ..CINTA CAPE TOWN

. Facebook -Nora Isma Fuad

. Facebook - Novel Nora Fuad, click ( like)

. E-mel - norafuaddj@gmail.com

Nora Fuad@ Novel Pertama.

Nora Fuad@ Novel Pertama.
Dimensi Cinta. Sila klik pada gambar. (KarnaDya)Ulasan Berita Harian dengan 5 ***** Diskaun 25%, pembelian secara on line. Kini dalam bentuk Digital.

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011

Novelist Nora Fuad@ Novel kedua. Feb 2011
Sudah terbit Feb 2011! (KarnaDya)Sila klik gambar untuk info. Kini dalam bentuk digital.

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA

Novel ketiga: Purnama Merindu : 15 JUN 2011: BUKU PRIMA
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK INFO (Buku Prima-Karangkraf)

me..

me..

Nuffnang

Buku Prima

Buku Prima
Jualan Novel dari Buku Prima

My Guest Book,Kindly sign In..thanks

Followers

Ulasan B.Harian 4.12.2009 & 6.9.2010

Facebook: Nora Isma Fuad (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je) Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian. Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 senaskhah Bintang: ***** Ulasan By Fisha: Klik pada:Fisha,Ulasan buku Menjadi penulis? klik tajuk Tips menjadi penulis..

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura, Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?

Dc sudah sampai ke tangan Tun Dr M , juga ke Singapura,  Vannes, Perth, Afrika. Anda bila lagi?
Info buku: Klik di gambar...Dapatkan di MPH, POPULAR, BOOK STORE / KARNADYA ON LINE (diskaun 35% = RM 12.35)

Ke Langkawi? Info

Anda boleh membaca maklumat, bertajuk "Langkawi".

Ada juga link web site, Up north... ' info Langkawi. Sila lihat di bahagian kanan blog.

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK

novel ke 4.... SILA KLIK FOTO UNTUK LINK
NOVEL KE 4: Bakal terbit September 2013. CINTA CAPE TOWN

Popular Posts

Thursday, March 31, 2011

Novel baru....

Alhamdulillah, emel yg membawa berita baik, daripada Buku Prima saya terima dengan senang hati. Rasa terima kasih saya kepada Pencipta, dan semua yang menjadi inspirasi dan pendorong saya. Sebahagiannya daripada rakan-rakan Facebook saya. Di sini, saya mencipta idea, watak, perwatakan, kata-kata motivasi, inspirasi.

  • Barangkali ramai juga ahli ilmuan yang sanggup bersusah payah mendapatakan ilmu sehingga ke peringkat tertingi PhD. Mereka menjadi inspirasi saya menulis bagi pihak mereka yang bersungguh mendapatkan ilmu di rantau orang. Saya bangga dan kagum sungguh! Saya sendiri, sekadar 'rajin sedikit' membaca, tetapi tidaklah sebegitu rajin 'menuntut ilmu' yang memaksa saya ke menara gading lagi. Antaranya salah satu keluarga teman saya, Puan Maryam, keluarganya, dia sendiri, tambahan adik-adiknya, keduanya sedang belajar sehingga ke peringkat PhD. Saya 'salute'! Sungguh! Dan di sekolah saya, ramai yang telah memegang ijazah masters... Kagum juga! Saya sendiri, agaknya hanya berusaha mendapat 'masters' dalam penulisan. Harap diizinkan Allah.
  • Watak Erwan, saya cipta daripada watak seorang ex student saya yg berada di perantauan. Minatnya kepada fotografi menghasilkan watak yg bekerja dengan National Geografic. Saya bangga sekali dengan mereka yg berada di perantauan dalam mencari rezeki dan pengalaman hidup!
  • Jeremy : watak daripada nama murid saya yang genius! Jeremy Loke: Tabik saya untuk murid saya yang berjaya cemerlang dalam SPM.Semoga dia juga akan berjaya seperti the Real jeremy dalam novel ini.
  • Eva: juga murid saya yang happening!

Eropah termasuk Vannes, Perancis, Melbourne menjadi latar novel saya. Seperti biasa, saya ingin membawa anda menjelajah sama bersama melayari perjalanan hidup mereka bersama.

Di Pulau Tuba (tekalah di mana sebenarnya) menjadi latar cerita. Pulau cinta untuk semua.

Encik Hamdan-Adan-Ismail : Inspirasi saya untuk kata-kata yang sempurna! terima kasih. Rakan FB saya ini menjadi bayangan kepada watak Erwan Hamdan yang bijaksana!

Banyak lagi yang dicipta dan saya tidak mampu bercerita di sini!

Melihat Bulan melahirkan watak Wulan:

Rembulan cinta adalah bayangan bulan rembulan biru: cinta yang datang kali kedua seperti bulan biru (rembulan biru) yang datang setiap 2.7 tahun (Fenomena bulan mengambang dua kali dalam bulan yang sama setiap 2.7 tahun)

Terima kasih semua!

No comments: